اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 3
هواداران چلسی

اشلی کول هچون فصول گذشته باز هم توانست بازی های درخشانی برای تیمش به نمایش بگذارد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، اشلی کول چپ پای توانمند تیم فوتبال چلسی همچون سالهای گذشته خود نمایش قابل توجهی داشت و به کلکسیونش لیگ قهرمانان اروپا را نیز توانست اضافه کند و مزد تانایی هایش را گرفته باشد .

اشلی کول که جانشین جوانی به نام ریان برتراند را زیر سایه خود می دید توانست تجربه خود را به این بازیکن جوان منتقل کرده و نقش بسیاری در پیشرفت او داشته باشد. هرچند اشلی کول در اکثر مسابقات چپ چلسی را مال خود کرده بود، به جز بازی برابر سوانسی ، در برابر ناپولی جای خود را به برتراند داد.

با آمدن روبرتو دیمتئو و انقلاب دوباره چلسی ، کول نیز توانست به اوجش بازگردد و در کنار مدافعانی چون تری ، لوئیز و حتی کیهیل ، دلیلی باشند برای قهرمانی چلسی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا. کول در برابر بارسلونا و بایرن مونیخ بازی های خیره کننده ای داشت و جلوی نفوذ های بازیکنان چون روبن و مسی را بار ها گرفت.

با در نظر گرفتن بازی های کول 31 ساله برای آرسنال و چلسی دو بار در لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیمهای بارسلونا و منچستر یونایتد شکست را تجربه کرده بود و در نهایت توانست سومین فینال لیگ قهرمانانش را پیروز شده و مدال طلای اروپا را بر گردن بیاویزد.

کول در فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای داشت و اوج بازی خوبش در فینال مونیخ بود که توانست با مهار آرین روبن و توماس مولر ، باواریها را خلع صلاح کرد.


آمار اشلی کول:

تعداد بازی : 46 + 2

پاس گل : 11

زمان حضور در زمین : 4481 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 3,
ارسال توسط مصطفی بختیاری