اسلایدر

ملاقات آبرامویچ با شوان اشتایگر
هواداران چلسی

باستین شوان اشتایگر تاکید کرد که پس از ملاقاتش در هفته ی گذشته با آبرامویچ ، پیشنهادی از وی و باشگاه چلسی دریافت نکرده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،آبرامویچ  پس از بازدیدش از کمپ آلمانی ها در یورو 2012، همگان را شگفت زده کرد.او در این بازدید با شوان اشتایگر صحبت کرد.این هافبک آلمانی در فینال لیگ قهرمانان پنالتی آخر تیمش را هدر داد تا سبب قهرمانی چلسی و خوش حالی آبرامویچ شود.

بسیاری پنداشته اند که آبرامویچ به دلیل صحبت با شوان اشتایگر و راضی کردن وی در مورد انتقالش به استمفوردبریج در آن جا حضور داشته.این مسئله را شوانی رد کرده است.

هافبک 27 ساله ی بایرن مونیخ گفت : " من از دیدن او شگفت زده شدم و تعجب کردم که چرا او به اینجا آمده است.من به او تبریک گفتم و گفتگوی کوتاهی نیز با هم داشتیم.خیر،او به من هیچ پیشنهادی نداد."

مربی تیم ملی آلمان،یواخیم بلو نیز در این باره صحبت هایی کرده است : " آبرمویچ به ما افتخار داد تا میزبانش باشیم و همچنین صحبت هایی با باستین کرد.آن ها داشتند با خنده با یکدیگر حرف می زدند و باستین نیز قهرمانی در چمپیونزلیگ  را به وی تبریک گفت.من فکر نمی کنم که هیچ چیزی در پشت این ملاقات وجود داشته باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:ملاقات آبرامویچ با شوان اشتایگر,
ارسال توسط مصطفی بختیاری