اسلایدر

دیمتئو : انتظار چنین بازی ای را داشتیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو که با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانسته خود را همچون آورام گرانت و گاس هیدینگ مربی موقت اما موفقی در چلسی معرفی کند ، در مصاحبه پس از بازی خود گفت گفت :" خوب ما راضی هستیم و گل میرلس شکننده بود ، او از آن گلش لذت برد ، بسیار زیاد لذت برد."

وی ادامه داد :" ما انتظار داشتیم که بازی سختی باشد و دقیقا همانطور هم شد . ما با عدم گلزنی در نیمه دم کار را برای خودمان خیلی سخت کرده بودیم و به آنها شانس ها زیادی دادیم و آن بنفیکا را همچنان زنده نگه داشته بود."

دیمتئو اضافه کرد :" ما می دانستیم آنها تیم خوبی هستند و از اینکه 1-0 جلو بودیم خوشحال بودیم اما این را هم می دانستیم که بازی تمام نشده بود . در بین دو نیمه گفتم که ما به گل دوم نیاز داریم تا بازی را تمام کنیم . همیشه اگر کاری ک می دانی باید انجام دهی را انجام ندهی سخت خواهد شد ، تا اینکه داور در سوت خودش بدمد."

سرمربی چلسی در خصوص تماشاگران تیمش در ورزشگاه استمفوردبریج گفت :" بار دیگر جمعیت شگفت انگیزی بودند ، آنها این شبهای اروپایی را دوست دارند و فوق العاده تیمشان را حمایت می کنند . دیدن این هیجان و ارتباط برقرار کردن آنها با تیم عالی است."

دیمتئو حالا که دیگر باید خود را آماده رویارویی با بارسلونا کند درباره آن گفت :" دوبار بازی کردن در برابر یکی از بهترین تیم های دنیا هیجان انگیز خواهد بود . ما با توجه به تیم بارسلونا استراتژی ، ترکیب و تیم خود را خواهیم داشت. آنها چند بازیکن عالی دارند اما ما باید بازی خودمان را انجام دهیم."

وی همچنین درخصوص رویارویی چلسی با بارسلونایی که پس از اشتباهات واضح داوری چلسی را سال 2009 از رسیدن به فینال منع کرد، گفت :" چلسی در چند سال اخیر با آنها روبه رو شده است و بازیکنانمان خاطراتی از بازی با آنها دارند . بدیهی است که آنها از آخرین بازی خود با آنها که سه سال پیش بود احساس خوبی نداشته باشند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:چلسی,دیمتئو,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری