اسلایدر

لبوف : انتخاب دی متئو بدیهی است
هواداران چلسی

بر طبق گفته های مدافع سابق چلسی و همبازی دیمتئو در این تیم ، فرانک لبوف انتخاب همبازی سابقش به عنوان سرمربی دائم چلسی بسیار واضح و عقلانی است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، روبرتو دی متئو که بارها علاقه ی خود را برای ادامه ی کار خود در استمفورد بریج نشان داده است با حمایت همبازی سابقش روبه رو شده و انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال چلسی را با حمایت وی می بیند. گزارش ها حاکی از آن است پیشنهاد همکاری یک ساله ی چلسی به سکان دارد این تیم در قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می باشد که پیش بینی می شود به زودی امضای طرفین زیر برگه قرارداد ثبت شود.

فرانک لبوف 44 ساله که دوران درخشانی در 5 فصل در چلسی داشت معتقد است که هم تیمی سابقش تمام ویژگی های تبدیل شدن به یک مربی موفق در چلسی را دارد.

لبوف به تاک اسپورت گفت:" او(دیمتئو) در 4 ماه اثبات کرد که از دانش فوتبالی بالایی برخوردار است و نتایج وی در چلسی قابل ستایش است .او از تمام توان چلسی در راه موفقیت بهره گرفت."

وی افزود :"او می داند که چگونه با موقعیت چلسی در رابطه با سن و سال بازیکنان اصلی کنار بیاید و بهترین استفاده را از آنان ببرد.او جو بسیار خوبی در رختکن ایجاد کرد و دو عنوان قهرمانی کسب نمود. احقمانه است که برای سال آینده به او پیشنهاد همکاری داده نشود."

او در انتهای صحبت هایش گفت:"همه ی ما خواهیم دید که در آینده چه پیش خواهد آمد. گواردیولا گفته اس که پس از یک سال به دنیای مربیگری باز میگردد و امکان دارد که آبرامویچ علاقه ای به همکاری با وی داشته باشد ولی در این یک سال روبرتو توانایی اثبات خود را دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:لبوف : انتخاب دی متئو بدیهی است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری