اسلایدر

رامیرس : اگر بشود حتما می روم
هواداران چلسی

رامیرس دوست دارد به تیم سابقش بازگشته و استمفوردبریج را ترک کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، بعد از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا که مطمئنا رامیرس یکی از مهره های تاثیر گذار برای رسیدن به این قهرمانی بوده است تصمیم به جدایی گرفته و دوست دارد به تیم سابقش یعنی کروزیرو برود.

هافبک تند و تیر برزیلی که در ماه آگوست 2010 و با مبلغ 17 میلیون پوند به چلسی پیوست دوست دارد به تیم سابق برگردد. وی در مصاحبه ای گفت :" مطمئنا این تصمیمی نیست که من بگیرم و خیلی سخت است ، چرا که قیمت من خیلی زیاد است. اگر کروزیرو بتواند پول قراردادم را بدهد ، مسلما می خواهم به آنجا برگردم."

وی ادامه داد :" من در کروزیرو خوشحال بودم و متعهد به بازگشت به آنجا هستم ، چرا که آنجا مرا به فوتبال اروپا معرفی کرد. من هنوز بازی های آنها را از اینترنت دنبال می کنم . هواداران همیشه با من خوب بودند و به من رامیرس مبارز می گفتند."

او همچنین گفت :" من هنوز ویدئو های آن زمان را نگه داشته ام و زمانی که برای چلسی بازی می کنم هم به آنها نگاه می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:رامیرس : اگر بشود حتما می روم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری