اسلایدر

رامیرس امیدوار به حضور هالک در چلسی
هواداران چلسی

رامیرس هافبک برزیلی چلسی امیدوار است که چلسی به زودی با هالک به توافقات نهایی برسد و هم تیمی خود در تیم ملی را در استمفوردبریج ببیند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، مهاجم برزیلی پورتو که بارها علاقه ی خود به حضور در استمفورد بریج را نشان داده است و دوشنبه به طور مستقیم اعلام نمود که دیگر وقت ترک کردن قهرمان لیگ پرتقال برایش فرا رسیده است.

رامیرس در تعطیلات خود در ریودوژانیرو به لانسنت گفت:"در حالی که من در برزیل به سر میبرم اما خبر های زیادی پیرامون انتقال هالک به چلسی به گوشم میرسد."

وی افزود:"من به شدت علاقه دارم هالک به استمفوردبریج بیاید. او(هالک) در تیم ملی برزیل هم بازی من است و زمانی که من در بنفیکا بازی میکردم رقیب یکدیگر بودیم."

هافبک سرعتی چلسی اضافه کرد:"مطمئنا او به توان تیم و مهره های تیم اضافه می شود و اگر این انتقال صورت بگیرد او به یکی از مهره های اصلی تیم بدل خواهد شد"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:رامیرس امیدوار به حضور هالک در چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری