اسلایدر

چه کسانی چلسی را ترک می کنند؟
هواداران چلسی

نگاهی خواهیم داشت به بازیکنانی که احتمال جداییشان در رسانه ها شنیده می شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، چلسی و آبراموویچ که سعی دارند تیم جدیدی را برای چلسی آماده کنند و با خرید های جدید جان تازه ای به تیم خود بدهند باید در مقابل چندین بازیکن را نیز به تیم های دیگر منتقل کنند که هم از نظر مالی و هم از نظر تعداد نفرات به استاندارد های مورد نیاز برسند. از همین رو نگاهی خواهیم داشت به خروجی های احتمالی تابستان چلسی که در رسانه های مختلف صحبت از جدایی آنها منتشر شده است.

1- دیدیر دروگبا

دروگبا اولین خروجی چلسی خواهد بود که پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفته است تا وارد چالش جدیدی شده و به حضور هشت ساله خود در این تیم پایان دهد. رفتن دروگبا دور از انتظار نبود و او هم انتظارات را بر آورده کرد و با یک پیام خداحافظی از هواداران چلسی که رابطه خوبی با او داشتند ، از آنها جدا شد.

دروگبا تا پایان ماه ژوئن قراردادش اعتبار دارد و پس از ژوئن می تواند تیم جدیدش را اعلام کند که برای تیم آینده او صحبت هایی از شانگهای چین ، رئال مادرید و چند تیم دیگر اعلام شده است.

2- سلامون کالو

مهاجم نیمکت نشین چلسی که قراردادش با این تیم تمدید نشده است و او در ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود پس از شش سال حضور در استمفوردبریج باید این تیم را ترک کند.

کالو در مصاحبه ای اولویت اول خود را فاینورد ، تیم سابقش عنوان کرده است اما خبرهایی از علاقه آرسنال ، لیورپول ، تاتنهام نیز وجود دارد.

3- فلورنت مالودا

صمیمی ترین دوست دیدیر دروگبا که حالا با رفتن دیدیر از چلسی راحت تری می تواند از این تیم دل بکند منتظر خرید های جدید این باشگاه است و اگر شرایط ماندن برایش سخت باشد و موقعیتش در باشگاه و ترکیب چلسی به خطر بیافتد دوست دارد یکسال مانده به پایان قراردادش به تیم جدیدی برود.

اما چلسی که دوست ندارد این بازیکن را مجانی از دست بدهد ، سعی دارد قبل از پایان قرار دادش او را به تیم دیگری منتقل کند.

4- خوزه بوسینگوا

خوزه بوسینگوا نیز دیگر بازیکن چلسی است که از سوی این باشگاه بازیکن آزاد اعلام شده است و از تمدید قرارداد این بازیکن سر باز زده است. بوسینگوا در دو فصل اخیرش اشتباهات زیادی در ترکیب چلسی داشته و همواره به ذخیره بازیکنی چون ایوانوویچ تبدیل شده بود.

5- مایکل اسین

با توجه به قرارداد سنگین و گرانقیمت اسین ، چلسی قصد دارد او را که دیگر مثل سابق جنگندگی خاصش را ندارد بفروشد تا بتواند از بازیکنان دیگری با هزینه های قرارداد او استفاده کند.

چلسی برای فروش اسین کمی شک دارد ، چرا که فروش اسین برای آبی ها کمی ریسک به حساب می آید ، چرا که بازی های خوب اسین هرگز از ذهن آبی ها فراموش نمی شود و همه امیدوار هستند که او بتواند به روزهای اوجش بازگردد.

6- دنیل استوریج

مهاجم جوان و خوش آتیه چلسی که از سوی آندره ویلاس بواس به عنوان بال ( وینگ ) در ترکیب چلسی قرار می گرفت و با آمدن دیمتئو فرصت خودنمایی کافی نداشت ، دوست ندارد فصل مشابهی را در چلسی تجربه کند و منتظر انتخاب سرمربی آینده چلسی مانده است.

بازیکن با استعداد انگلیسی در صورتی که سرمربی آینده چلسی او را در برنامه هایش جای ندهد و از او در پست مهاجم وسط استفاده نکند چلسی را ترک خواهد کرد. استوریج را تیم های زیادی از لیگ برتر انگلستان می خواهد که در بین آنها می توان به آرسنال اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:چه کسانی چلسی را ترک می کنند؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری