اسلایدر

رومئو : در چلسی می مانم
هواداران چلسی

اریول رومئوبا وجود این که توسط روبرتو دیمتئو چندان به بازی گرفته نشد اعلام کرد که قصد جدایی از چلسی را ندارد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ستاره ی جوان و کاتالان چلسی در دوره ی اندره ویلاس بواس عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی های زیادی را زیر نظر این مربی جوان انجام داد.اما پس از آمدن روبرتو دیمتئونتوانست شرایط قبلی خود را بار دیگر رقم بزند.

با این حال رومئوی جوان میخواهد برای بازپس گرفتن جایگاهش در ترکیب آبی ها بجنگد.

محصول باشگاه بارسلونا به بخش انگلیسی سایت گل گفت : "دیمتئو در چلسی است،بنابرین من هم هستم.با چلسی قرارداد دارم و این رویای من است که بتوانم بازی کنم.من در اوایل فصل به خودم نشان دادم که میتوانم بازی کنم و میدانم که قادر به انجام این کار هستم.امیدوارم که در فصل بعد دقایق بیشتری را در زمین باشم و از بازی کردن لذت ببرم."

وی ادامه داد : "این فصل در چلسی برایم جالب و جذاب بود،خصوصا دستیابی به لیگ قهرمانان.این چیزی بود که در کودکی در سر می پروراندم."

رومئو زبان به ستایش از دروگبا که باشگاه را ترک خواهد کرد و همچنین فرناندو تورس که شایعاتی درباره ی انتقالش به باشگاه های دیگر به گوش میرسد باز میکند.

اریول رومئو ویدال اضافه کرد : "دروگبا به همگان نشان داده که هنوز برای رفتن به یک تیم بزرگ به اندازه ی کافی خوب است.او پایان چشمگیری در اینجا داشت و من فکر میکنم که او می تواند برای هر تیمی،از جمله بارسلونا و رئال مادرید بازی کند."

جوان 20 ساله ی چلسی در بخش پایانی مصاحبه اش گفت : "فکر نمی کنم که فرناندو تورس چلسی را ترک کند.آن ها (باشگاه چلسی) عاشق او هستند.او خوب است و فکر میکنم که در یورو 2012 به خوبی کار خواهد کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:رومئو : در چلسی می مانم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری