اسلایدر

دیمتئو : آماده ها بازی خواهند کرد
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم چلسی در کنفرانس پیش بازی تیمش برابر بنفیکا قرار گرفت و صحبت هایش را اینگونه شروع کرد :" پیروزی 1-0 درواقع هیچی نیست و بازیکنان از این مطلع هستند. ما باید به بازی با نگرش درستی نگاه کنیم ، همانطور که برابر ناپولی بودیم چرا که ما باید بازی برای صعود برنده شویم."

وی ادامه داد :" این رقابت ها تا پایانش راه زیادی دارد و بنفیکا در هر بازی خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و ما می دانیم چه کار دشواری در پیش داریم. اما این چلسی است تیمی که تجربه کافی برای تحمل فشار ها دارد و تجربه بازیهای زیادی به این شکل را دارند که بتوانند نمایش خوبی داشته باشند."

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که انتخاب ترکیب چلسی در بازی با استون ویلا را شجاعانه عنوان کرده بود گفت :" من فکر نمی کردم که شجاعانه باشد ، من فکر می کردم که ترکیب درستی است با بازیکنانی که در دسترس بودند."

دیمتئو اضافه کرد :" فردا برای ترکیب ما با بازیکنانی خواهیم بود که بهترین فرم خود را دارند و آماده بازی سخت با بنفیکا هستند. بنفیکا تلاش می کند تا برنده شود و ما انتظار بازی هجومی از آنها داریم اما آنها دیواره وار نخواهند بود."

او گفت :" برایمان مهم است که در هر بازی نمایش خوبی داشته باشیم و می خواهیم از پیروزی ای که بدست می آوریم راضی باشیم. ما باید برابر بنفیکا نیز نمایش خوبی داشته باشیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,بنفیکا,
ارسال توسط مصطفی بختیاری