اسلایدر

رامیرس : بازی سختی خواهد بود
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رامیرس امیروز به عنوان نماینده ای از بازیکنان چلسی در کنفرانس خبری پیش بازی بازی تیش با بنفیکا ، تیم سابق خود حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد . رامیرس گفت:" این بازی مطمئنا دشوار خواهد بود . ما نتیجه خوبی در بازی اول بدست آوردیم ، اما متاسفانه ما 90 دقیقه دیگر روبروی خود داریم و فردا یک رقابت خیلی جدی خواهیم داشت."

وی ادامه داد :" زمانی که روبروی بنفیکا قرار می گیرید ، می دانید که آنها با انگیزه می ایند و همه کار برای پیروزی انجام می دهند. باتوجه به نتیجه بازی رفت من مطمئنم آنها همه کار می کنند تا بتوانند مارا نگه دارند."

رامیرس همچنین در خصوص حریف آتی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که از برنده دو تیم بارسلونا و آث میلان خواهد بود گفت :" حالا حرفهای زیادی درخصوص بارسلونا هست اما ما به عنوان بازیکن به آن مرحله نگاه نمی کنیم. ما هر بازی ای که پیش رو داریم را نگام می کنیم. ما به بنفیکا احترام می گذاریم و به آنها فکر می کنیم. من فکر می کنم بعد صعودمان بتوانیم صحبت های زیادی بکنیم."

او گفت :" هرنفر تجربه بالایی برایمان دارد اما باید برویم به زمین و برای هواداران بازی کنیم ، ما تلاش می کنیم تا در زمین مسابقه خوب باشیم."

رامیرس در خصوص رویارویی با تیمش سابقش نیز گفت :" من هرگز فکرش را هم می کردم که در برابر تیمی که در آن بازی کرده باشم قرار گیرم . یا احساس عجیب بود و طرفداران بنفیکا به من محبت زیادی داشتند. اما امروز بازیکن چلسی هستم و امیدوارم فردا بتوانم هرکاری که می توانم را بکنم و به تیمم کمک کنم تا بنفیکا را شکست دهیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:رامیرس,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری