اسلایدر

لوکاکو : در قهرمانی نقشی ندارم
هواداران چلسی

روملو لوکاکو عنوان کرد که وی هیچ نقشی در قهرمانی های چلسی در این فصل نداشته است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، بازیکن 19 ساله ی بلژیکی در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون پوند به چلسی پیوست.این در حالی بود که وی خود را به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان جهان فوتبال معرفی کرده بود.

لوکاکو در فصلی که گذشت حتی برای چند ثانیه هم نتوانست در لیگ قهرمانان بازی کند.در جام حذفی نیز تنها یک بار و آن هم به عنوان یار جانشین پا به میدان گذاشت.بنابرین خود را در جشن های قهرمانی چلسی سهیم نمی داند.

لوکاکو به "بی بی سی" گفت : "من دوست ندارم که مردم در مورد فتح لیگ قهرمانان با من صحبت کنند.آن قهرمانی را من بدست نیاوردم.ولی تیمم توانست این جام را ببرد."

وی افزود : "هنگامی که سالومان(کالو) کاپ قهرمانی را بر زانوی من قرار داد،از او خواستم که فورا آن را بردارد. نمی خواستم که آن را لمس کنم.زیرا که در این قهرمانی هیچ نقشی نداشتم."

چلسی همچنان در حال جستوجو برای مربی مورد نظر خود می باشد.با این حال آن ها سرمایه گذاری های سنگینی را تا امروز برای خرید بازیکنان انجام داده اند.با وجود این مسائل لوکاکو تصریح کرد که اگر برای قرار گرفتن در تیم اصلی، باید از چلسی به طور قرضی جدا شود ، در انجام این کار درنگ نخواهد کرد.

لوکاکو خاطرنشان کرد : " چلسی در تابستان گذشته واقعا خواستار من بود.آن ها پول زیادی برایم پرداختند.اما تنها میخواستید پول هایتان را هدر دهید؟"

وی در بخش پایانی مصاحبه اش گفت : " در طول صحبت با مربی آینده، در می یابم که او در مورد من تصمیمات جدی دارد یا نه.اگر پاسخ خیر بود به صورت قرضی جدا خواهم شد.من میخواهم بازی کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:لوکاکو : در قهرمانی نقشی ندارم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری