اسلایدر

تورس : رومان مرا متقاعد کرد
هواداران چلسی

فرناندو تورس خاطرنشان کرد که حمایت ها و ایمان رومان آبراموویچ ، به او کمک کرده است تا در چلسی ماندگار شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فرناندو تورس که در جام ملت های 2012 تیم ملی اسپانیا را یاری میکند،پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان به طرزی باورنکردنی تهدید کرد که اگر اوضاعش در باشکاه به همین صورت پیش برود، آبی ها را ترک خواهد کرد.

با این حال چند روز پس از این ماجرا وی موضع خود را تغییر داد و عنوان کرد که در چلسی خوشحال است و بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید میباشد.

النینو امروز در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد که اعتماد آبراموویچ او را متقاعد کرد تا در چلسی بماند.

النینو به خبرنگاران گفت : " من با مالک باشگاه صحبت هایی داشتم.او به من اعتماد دارد.او کاملا به من ایمان دارد و این همان چیزیست که من برای جنگیدن و با ارزش شدن برای تیم لازم دارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:تورس : رومان مرا متقاعد کرد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری