اسلایدر

شایعه انتقال کاوانی تکذیب شد
هواداران چلسی

ادینسون کاوانی جدایی از ناپولی را تکذیب کرد و تاکید کرد که سال آینده در تیم خواهد بود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، با توجه به شایعاتی که مبنی بر انتقال ادیسون کاوانی ، مهاجم اروگوئه ای ناپولی در رسانه های مختلف منتشر شده بود و باشگاه های چلسی ، منچستر سیتی و یوونتوس به عنوان مشتریان او معرفی شده بودند ، مصاحبه ای با کوریر دلو اسپورت انجام داد و گفت :" کوپا ایتالیا یک شروعی برای ناپولی خواهد بود و می توانیم برای سال آینده بهتر از این باشیم."

وی ادامه داد :" من داستن هاییی که درباره ام در بازار نقل و انتقالات گفته می شود را می خوانم اما بازی رسانه های را می دانم. این بازی بخشی از ورزش و کار من است. اما من به شایعات گوش نمی دهم و مرا اذیت نمی کند."

مهاجم گلزنی ناپولی اضافه کرد:" از سوی دیگر در سفر هستم و در کنار خانواده ، و تلاش می کنم باتری ام را شارژ کنم ، پس بعد سفر می توانم به هواداران ناپولی لحظات خوب و لذت بخشی را بدهم."

با توجه به مصاحبه کاوانی که از سوی اسکای اسپورتز نیز تائید شده است ، انتقال کاوانی به چلسی را دیگر باید منتفی بدانیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:شایعه انتقال کاوانی تکذیب شد ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری