اسلایدر

ایوانوویچ: می دانم رئال مرا می خواهد
هواداران چلسی

برانیسلاو اینواویچ از پیشنهاد مادریدی ها به او پرده برداشت و با ابراز رضایت از حضورش در چلسی به نوعی پیشنهاد مورینیو را رد کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، برانیسلاو ایوانوویچ یکی از مدافعین مطمئن تیم چلسی که سالهای خوبی را کنار آبی ها تجربه کرده است همچون ریکاردو کاروالیو ، مدافع پیشین چلسی از سوی رئال مادرید پیشنهادی دارد . اما این مدافع 28 ساله برخلاف کاروالیو پاسخ رد را به سینه مورینیو و رئال مادرید زد.

وی در مصاحبه ای با مارکا گفت :" من می دانم درباره آینده من چه چیزهایی نوشته شده است و رئال مادرید بدنبالم است ، اما من اکنون نمی خواهم درباره آن صحبت کنم."

ایوانوویچ اضافه کرد :" من اکنون روی مسابقات تیم ملی کشورم متمرکز هستم و در چلسی خیلی خوشحالم. لیگ قهرمانان اروپا را هفته گذشته برنده شده ام و فکر کردن درباره باشگا ه اکنون خیلی سخت و پیچیده است و من در لندن خیلی خوشحالم."

ایوانوویچ پس از تورس ، رومئو و لوئیز چهارمین بازیکنی است که عنوان کرده است با وجود پیشنهاد های دیگر تیمها در لندن خواهد ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:ایوانوویچ: می دانم رئال مرا می خواهد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری