اسلایدر

لمپارد:همیشه عاشق دروگبا می مانم
هواداران چلسی

نام دروگبا باید در كنار آنری، رونی و برگ كمپ و در میان بهترین های همه دوران فوتبال انگلیس قرار می گرفت

دیدیه دروگبا دو شب پیش پیشنهادی از باشگاه یوونتوس برای قراردادی دو ساله و دستمزد 80 هزار پوند درهفته دریافت كرده است. پیش از دریافت این پیشنهاد ، بازیكن اهل ساحل عاج گفت پس از هشت سال از چلسی می رود و نیاز به چالشی جدید در زندگی دارد.

در این شرایط فرانک لمپارد می گوید این با زیكن سیاه پوست استحقاق آن رادارد كه همچون ' تیری آنری' ، ' وین رونی' و ' دنیس برگ كمپ' با او رفتار شود. وی گفت: ندیده ام كه در رای گیری برای بهترین بازیكن 20 سال اخیر لیگ برتر به دیدیه رای چندانی داده باشند. شاید بازیكنان آن روی دیگر بازی او را می بینند ولی برای من كه هشت سال با او در یك تیم بودم او بهترین مهاجمی است كه تاكنون در كنارش بازی كرده ام.
 وی افزود: بازی با توپ او فوق العاده است . كاری كه در مونیخ انجام داد هم گویای همین ادعا است. من همیشه به او ایمان داشته ام. نام او باید در كنار آنری، رونی و برگ كمپ و در میان بهترین های همه دوران فوتبال انگلیس قرار می گرفت.

 

لمپارد گفت: جای دیدیه درباشگاه خالی خواهد ماند ولی من هر جا باشد عاشق او خواهم ماند و نگران آینده اش نیستم چون می دانم به آنچه استحقاقش را دارد ، خواهد رسید.البته  رفتن ' دیدیه دروگبا' ازچلسی یك خلا بزرگ در استمفورد بریج ایجاد می كند و جای خالی او را هیچ بازیكنی نمی تواند پر كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:لمپارد:همیشه عاشق دروگبا می مانم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری