اسلایدر

تورس : در چلسی خوشحالم
هواداران چلسی

فرناندو تورس اعلام کرد از حضور در چلسی خوشحال است و می خواهد در این تیم بماند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که چندی پیش از موقعیتش در باشگاه ابراز نارضایتی کرده بود و خواستار صحبت کردن با مسئولان تیم برای رفع مشکلاتش شده بود در مصاحبه ای که از سوی دیلی میل منتشر شده است گفت :" من در چلسی خوشحالم و هرگز غیر از این نگفته ام."

وی ادامه داد :" من هنوز خیلی کارها با این باشگاه باقی مانده است. سالی که گذشت سال سختی بود. من خیلی بازی نکردم و ذهن من مانند ترن هوایی نوسان داشت."

تورس افزود :" من ایمان دارم که استحقاق بیشتر بازی کردن را دارم. احساس بدی داشتم . نمی خواهم دوباره آن را احساس کنم، اما هرگز تسلیم نشده ام و نخواهم شد."

النینو اضافه کرد :" زمانی که چلسی با من قرارداد امضا کرد آنها با انتظارات فوق العاده همراه با اعتماد به نفس از سوی مالک باشگاه بودند و هواداران کنترل ناپذیز بودند. اما نقش من در تیم آن راه را ادامه داد. من به خودم نگاه می کنم و فکر می کنم شاید نمی دانم چطور بتوانم برای مربیانم ضروری باشم.این یکی دیگر از هدف های من است که به انجام خواهم رساند. با هر قیمتی که برایم تمام شود."

فرناندو تورس در خصوص عملکردش در گل زدن در فصلی که گذشت نیز گفت :" آن یک مسدودیت ذهنی بود ، من واقعا احساس بدی داشتم. این فصل در زمین حس خوبی داشتم چرا که بازیکن کامل تری شدم اما توپ هایم برایم گل نمی شد و احساس می کردم که در موقعیت درستی قرار نگرفته ام."

وی گفت :"من ویدئو های زیادی دیدم و در مورد حرکت مهاجمان تحقیق کردم که شامل خودم هم می شد ، از زمان حضورم در اتلتیکو و لیورپول. به من خیلی کمک کرد چرا که ترسم از حضور در محوطه ریخت و می خواهم از استو هلند ( کمک مربی ) تشکر کنم که با من کار کرد و کمک زیادی کرد."

تورس همچنین در خصوص علاقه اش برای بازی کردن کنار دروگبا و از دست دادن این فصل گفت :" من دوست دارم با بهترین بازیکن بازی کنم و او ( دروگبا ) یکی از بهترین هاست. من نمی دانم چرا باید یکی از ما بود و یا با دیگریان بودیم و هردو با هم بازی نکردیم."

فرناندو تورس در انتها گفت :" هدف من صحبت کردن با مسئولان تیم در پایان فصل بود. نیاز دارم که بدانم برنامه ای که آنها برایم داشته اند چه بوده است. ما باهم صحبت کردیم  اکنون شکی ندارم که آنها از فرناندو تورس توقع دارند و می خواهم هرچه سریعتر فصل جدید شروع شود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:تورس : در چلسی خوشحالم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری