اسلایدر

گورلی : تورس مهاجم اول چلسی است
هواداران چلسی

مدیر اجرایی باشگاه چلسی معتقد است تیمش همراه با فرناندو تورس می تواند گل های بسیاری بزند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، ران گورلی مدیر اجرایی باشگاه چلسی در مصاحبه ای به مسائل مربوط به تیمش و بازیکنان تیمش پرداخت که به خیلی از شایعات پیرامون آن پایان داد.

رون گورلی ابتدا در خصوص فرناندو تورس و اینکه آیا او باشگاه لندن را ترک می کند یا خیر گفت :" ما فرناندو تورس را جذب کرده ایم و فرناندو تورس مردی است که با او به جلو پیش خواهیم رفت و فرناندو تورس گلهای زیادی برایمان خواهد زد. در خصوص فرناندو تورس هیچ شکی وجود ندارد ، او یک مهاجم وسط در سطح بین المللی است و گلهای زیادی برای چلسی خواهد زد."

گورلی ادامه داد :" من در کل نگران نیستم ، ما به تازگی لیگ قهرمانان اروپا را برده ایم و فرناندو تورس قسمتی از آن پیروزی بوده است و تنها در خصوص گلزنی ها نیست. درواقع تنها در خصوص گلزنی های انفرادی نیست."

گورلی در مصاحبه اش در خصوص امضای قرارداد با مهاجمی جدید برای تیمش صحبت نکرد و به شایعاتی مبنی بر جذب فالکائو ، هالک و یا کاوانی نپرداخت و از دنیل استوریج حمایت کرده و گفت:" ما دو نام بزرگ به عنوان مهاجم وسط خواهیم داشت که 25 تا 30 گل در فصل آینده خواهند زد و شاید آنها به ما کمک کنند تا مکان ششمی خود را جدول را بهبود ببخشیم."

ادن هازارد دیگر بازیکن مد نظر باشگاه چلسی است که با آبی ها ارتباط برقرار کرده است که وی در خصوص خرید های باشگاهش گفت :" چند هدف در نقل و انتقالات برایمان وجود دارد و من نمی گویم چه کسی هست و چه کسی نیست. ما باید اهدافمان را بررسی کنیم و مطمئن شویم آنها در چلسی مثبت خواهند بود. امیدوارم هرکسی که می خواهد به باشگاهی برود که لیگ قهرمانان اروپا را برنده شود و مدال بگیرد بداند ما این کار را به تازگی انجام داده ایم و قصد داریم این کار را در آینده ادامه دهیم."


نظرات شما عزیزان:

f
ساعت19:24---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز مرسی که لینک کردی منم لینکت کردم بازم بیای ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:گورلی : تورس مهاجم اول چلسی است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری