اسلایدر

چلسی هالک را می خواهد
هواداران چلسی

به گفته مدیر برنامه های مهاجم قدرتمند تیم پورتو، باشگاه چلسی علاقمند جذب این بازیکن می باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی درایران، پس از حتمی شدن جدایی دیدیر دروگبا از باشگاه چلسی ، این تیم بدنبال جذب مهاجمی توانمند برای جانشینی او و حضور در کنار فرناندو تورس می باشد.

لذا آنها نگاهی به مهاجم نوک پورتو دارند که می تواند در پست وینگز نیز به کار گرفته شود. از این رو تئودورو فونسکا ، مدیر برنامه های هالک در مصاحبه ای گفت :" هنوز هیچ پیشنهادی بدستمان نرسیده است. آنها علاقه دارند اما چیزی میانشان رد و بدل نشده است. من هفته دیگر شروع می کنم تا با آنها مذاکرده کنم."

وی ادامه داد :" در کنار چلسی چهار تیم دیگر انگلیسی نیز به او علاقه دارند تا با او قرارداد امضا کنند."

مدیر برنامه های هالک ادامه داد :" پورتو باشگاه بزرگی است ، با امکانات فوق العاده و اعتبار بزرگ در اروپا. مشکل لیگ پرتغال است. هالک همه چیز را در پورتو برنده شده است به جز لیگ قهرمانان اروپا."

وی گفت :" او رویای پیروزی آن را دارد و خودش را در تیم ملی می بیند.برای رسیدن به ان باید به لیگی رقابتی تر برود. او لیگ برتر را در نظر دارد."

مدیر برنامه های هالک در خصوص اینکه پورتو نمی خواهد مهاجمش را از دست بدهد گفت:" مطمئنا انها براحتی اجازه رفتن به او را نمی دهند. قیمت رضایتنامه او 100 میلیون یورو است . اما در آخر آنچه بازیکن بخواهد غالب است. این چیزی است که هیئت مدیره پورتو به خودش گفته است. اکنون بستگی به خود بازیکن و باشگاهایی که برای امضای قرارداد با او علاقمند هستند بستگی دارد. این راحت نخواهد بود . چند مذاکره خواهد بود اما پورتو نگفته است که فقط او را با 100 میلیون یورو می فروشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:چلسی هالک را می خواهد ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری