اسلایدر

پیشنهاد مالی سنگین ، برای کاوانی؟
هواداران چلسی

مسئولان ناپولی به مشتریان کاوانی هشدار دادند که در صورت ارسال پیشنهادات مالی سنگین می توانند این بازیکن را در اختیار بگیرند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، طی شایعاتی که مبنی به علاقه باشگاه چلسی به خرید ادینسون کاوانی ، مهاجم توانمند تیم ناپولی در رسانه های مختلفت منتشر شده است، آئورلیو ده لاورنتیس مدیر باشگاه ناپولی مصاحبه ای انجام داد و اعتراف کرد که تنها با مبلغ هنگفتی راضی به جدایی مهاجم اروگوئه ایش خواهد شد.

چلسی برای جذب کاوانی رقیبی چون منچستر سیتی را دارد که از پول خرج کردن خیلی بدش نمی آید و در تابستان گذشته توانست چلسی را برای خرید آگوئرو کنار بزرند.

گفته می شود کاوانی که تا سال 2015 با ناپولی قرارداد دارد پیشنهاد های 25 میلیون پوندی دریافت کرده که این مبلغ مدیر باشگاه ناپولی را راضی نمی کند ، او در مصاحبه اش گفت :" اگر ما مگا پیشنهادی برای کاوانی داشته باشیم نمی توانیم آن را نگه داریم."

وی ادامه داد :" اکنون هیچ باشگاهی پولی که من خواسته ام را پیشنهاد نکرده است."

حال باید دید آیا چلسی و منچستر سیتی که در سخت گیری های یوفا برای رعایت قوانین حقوقی و اقتصادی باشگاه می توانند برای پرداخت یک بازیکن پیشنهاد مالی هنگفتی به یک بازیکن بکنند ، یا نه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:پیشنهاد مالی سنگین , برای کاوانی؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری