اسلایدر

دروگبا: تورس آینده چلسی است؛
هواداران چلسی

ستاره ساحل عاجی مطمئن است که تورس اسپانیایی آینده موفقی را در استمفورد بریج خواهد داشت

 

این ستاره ساحل عاجی روز سه شنبه اعلام کرد که در فصل تابستان و در پایان قراردادش با چلسی این تیم راترک می کند. البته اومعتقداست که چلسی بازیکنی آماده را دارد که جای او را پر کند.

دروگبا در صحبتهایی به بی بی سی گفته:« کار برای تورس سخت بود ولی او نشان داد که مرد روزهای سخت است. فصل آینده، فصل تورس خواهد بود و من سعی خواهم کرد تا با او صحبت کنم. ما رابطه دوستانه و خوبی داریم و درک نمی کنم که چرا ما بیشتر در کنار هم به کار گرفته نشدیم. البته گذشته ها گذشته و تورس آینده چلسی خواهد بود.»

این ستاره 34 ساله بعد از 8 سال حضور در چلسی تصمیم به ترک این تیم گرفت. دروگبا ادامه داد:« فکر می کنم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا،و برد دراین بازی کلید موفقیت ما بود و نه پنالتی من که به گل مبدل شد. برد در این بازی، نقطه عطفی برای ماست. به همین خاطر هم هست که من تصمیم به جدایی از چلسی گرفتم.ما باهم تاریخ ساز شدیم و من می خواهم هواداران این را به یاد داشته باشند. الان بهترین زمان برای جدایی است.اگر نتیجه ای متفاوت در فینال رقم می خورد، شاید می ماندم.ما هفته ها دراین باره صحبت کردیم ولی نقطه عطف دراینجا بود که من با چلسی به تمام جامهای ممکن دست یافتم و در اکثر فینالهایی که درآن حضور داشتم به گل رسیدم و سعی کردم تا تفاوتها را رقم بزنم. امیدوارم که همه این را درک کنند.هرکاری که من کردم، برای هواداران بود و امیدوارم که آنها هم این را درک کنند.»

ستاره ساحل عاجی گفت:« دوست دارم تا درهر صورتی به چلسی کمک کنم، حتی اگر آنها از من بخواهند که بیایم و چمن زمین را کوتاه کنم. مطمئن باشید که این کار را انجام می دهم.حضور دراینجا برای 8 سال شانس بزرگی بود. بازیکنان می آیند و روزی جدا می شوند ولی باشگاه برجای خود باقی می ماند. من نگران نیستم.چلسی قبل از آمدن من به این باشگاه وجود داشت و بعد از این هم وجود خواهد داشت. غیرممکن است که این لحظات را فراموش کنم. جدایی از چلسی درهرشرایطی سخت است و الان سخت تر از همیشه .این غیرممکن است. چلسی در قلب من است. خون من آبی است و قلبم هم همین طور.»


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت15:29---3 خرداد 1391
خون من آبی است و قلبم هم همین طور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:دروگبا: تورس آینده چلسی است؛,
ارسال توسط مصطفی بختیاری