اسلایدر

پیام دروگبا به هواداران چلسی
هواداران چلسی

دیدیر دروگبا طی صحبتی کوتاه با هواداران چلسی خداحافظی کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیدیر دروگبا  که امروز به طور رسمی جدایی اش از چلسی اعلام شد ، طی صحبت هایی در استمفوردبریج و شبکه چلسی تی وی از هواداران چلسی تشکر و با آنها خداحافظی کرد.

متن صحبت های دیدیر دروگبا :

از اینکه به من اجازه دادید نشان بدهم چه کاری می توانم انجام بدهم ، متشکرم . از حمایت های شما در دوران سختی که در اینجا بودم چون چند ماه پیش که مصدوم روی زمین افتاده بودم ، متشکرم . من در ماموریتی بودم برای شما هواداران چرا که خیلی ها از من خواسته بودند که هرکاری بکنم تا به لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

من با همبازیهایم چند ماه پیش صحبت کردم و گفتم که باید برویم و لیگ قهرمانان اروپا را برای هواداران و باشگاه بدست بیاوریم و از اینکه توانستیم این کار را انجام بدهیم خیلی خوشحالم.

همه با هم، هواداران ، بازیکنان و تمام کسانی که در باشگاه فعالیت می کنند تاریخ را نوشتند و این می تواند چیزی باشد که همیشه با هم تقسیم می کنیم و همیشه در ذهنمان خواهد ماند.

خون و قلب ما آبی خواهد ماند.

به خاطر همه چیز متشکرم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:پیام دروگبا به هواداران چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری