اسلایدر

دروگبا : چلسی همیشه در قلب من است
هواداران چلسی

دیدیر دروگبا پس از جدایی اش از چلسی ، این تیم را خانه خود می داند و یادش را همیشه در قلب خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از جدایی دروگبا از تیم محبوبش ، در مصاحبه ای گفت :" من می خواستم به تمام گمانه زنی ها خاتمه دهم و تائید کنم که از چلسی می روم. این تصمیم خیلی سختی برایم بود و از آنچه بدست آورده این افتخار می کنم اما زمان مناسبی است تا چالش جدیدی را داشته باشم."

دروگبای 34 ساله ادامه داد :" به عنوان تیم کارهای بسیاری انجام شده و هر جایزه ممکن را برنده شده ایم ، شنبه یک شب بسیار ویژه برای تمام افراد باشگاه و همه هواداران بود و من از اینکه در بسیاری از قهرمانی های باشگاه بازی کرده ام افتخار می کنم. باشگاهی که برای هشت سال اخیر خانه من بود."

وی گفت :" از این فرصت استفاده می کنم و از همه افراد در باشگاه تشکر می کنم مخصوصا رومان آبراموویچ و هم تیمی هایم ، خیلی از آنها دوستان نزدیکی برای زندگی ام شده اند. من همچنین دوست دارم یک تشکر ویژه از هواداران چلسی بکنم که عشق و حمایت خودشان را به من در تمام سالها نشان دادند."

دروگبا در کلام آخرش گفت :" برای باشگاه بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم بتواند موفقیت هایش را ادامه دهد، شما همیشه در قلب من خواهید بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:دروگبا : چلسی همیشه در قلب من است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری