اسلایدر

جدایی دروگبا از چلسی قطعی شد
هواداران چلسی

باشگاه چلسی تاکید کرد دروگبا دیگر در این تیم نخواهد ماند و قراردادش تمدید نمی شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیدیر دروگبا ستاره خط حمله چلسی که توانست نقش بزرگی در قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد با باشگاه چلسی به توافق نرسید و از ابتدای ماه ژوئن میلادی بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند به هر تیمی برود.

دیدیر دروگبا که هشت سال در استمفوردبریج بود و توانست موفقیت های زیادی با این تیم بدست بیاورد ، باید اردوی آبی ها را ترک کرده و به فکر مقصد بعدی اش باشد. در این خصوص رون گورلی مدیر اجرایی باشگاه چلسی گفت :" بدون شک ، دیدیر اسطوری باشگاه است و همیشه جزوی از خانواده باشگاه چلسی خواهد بود. او قطعا پس از درخشش در روز شنبه ، از تیم جدا خواهد شد و فکر می کند زمان مناسبی است تا به سراغ چالش جدیدی برود."

وی ادامه داد :" مطمئنا دیدیر یکی از عوامل موفقیت های اخیر چلسی بوده است. او به کمال حرفه ای اش از زمانی که اینجا بود رسید و یکی از رهبران تیم و الهام بخش برای بازیکنان جوان تر بود."

مدیر اجرایی چلسی گفت :" ما می دانستیم بعضی وقتها چنین جدایی هایی اتفاق می افتد اما دیدیر و باشگاه فقط تصمیم نهایی را چند روز پیش گرفتند چرا که دلایلی بود نه برای باشگاه بلکه برای دیدیر تا برای فینال لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند."

وی در خصوص طرز برخورد دو طرف در مذاکرات اخیر گفت :" این گفتگو ها از سوی دو طرف دوستانه بود و ما برای آینده او بهترین آرزو ها را داریم. به بازگشت دوباره او در استمفوردبریج ، در هر زمانی که باشد خوش آمد می گوئیم. چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان میهمان."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:جدایی دروگبا از چلسی قطعی شد ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری