اسلایدر

دي ماتئو: روحيه جنگندگي تيم ستودني است
هواداران چلسی

چلسي در ادامه روند روبه‌رشد خود بعد از اخراج وياس بواس موفق شد در هفته‌ي سي‌ويکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با نتيجه قاطع چهار بر دو استون ويلا را درهم کوبيد و با 53 امتياز در همان رده پنجم جدول رده‌بندي قرار گيرد.

دي ماتئو سرمربي آبي‌پوشان پس از پايان بازي در گفت‌وگو با شبکه‌ي اسکاي اسپورت از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد و آنها را مستحق اين پيروزي و کسب سه امتياز دانست.

سرمربي چلسي که هفته‌ي گذشته هم در چارچوب دور رفت مرحله‌ي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا يک نتيجه‌ بسيار خوب را به دست آورد و بنفيکا را در پرتغال با يک گل شکست داد افزود: براين باورم که ما شايسته‌ کسب سه امتياز اين ديدار بوديم، چرا که در تمام دقايق به جز آن پنج دقيقه‌اي که دو گل را دريافت کرديم، بر بازي مسلط بوديم . در اين ديدار فرصت‌‌هاي گلزني زيادي را خلق کرديم. در کل از کسب سه امتياز بسيار خوشحالم و اميدوارم که اين روند ادامه يابد.

سرمربي موقت ايتالياي چلسي افزود: در نيمه‌ي اول فرصت‌هاي گلزني زيادي را خلق کرديم، اما تنها يک‌بار دروازه حريف را باز کرديم. بدون شک با پيروزي مقابل استون ويلا کار بسيار بزرگي را انجام داديم چرا که چلسي همواره در ورزشگاه ويلا پارک مشکل داشته است.

دي ماتئو در ادامه صحبت‌هاي خود به ستايش از فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي تيم‌اش پرداخت و گفت: از اين‌که تورس در اين ديدار هم موثر ظاهر شد و گلزني کرد بسيار خوشحالم او در نيمه‌ي اول فرصت بسيار خوبي را از دست داد. براين باورم که تورس در اين ديدار نمايش بسيار خوبي داشت، چرا که همواره با حرکات خود دفاع حريف را اذيت کرد و در نهايت هم گل چهارم ما را در دقايق پاياني به ثمر رساند. به صراحت بگويم که از روحيه جنگدگي بالايي که در ميان بازيکنان به وجود آمده بسيار خوشحالم. و بايد زبان به ستايش از آنها بگشايم. ما تسليم نخواهيم شد و تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد.


نظرات شما عزیزان:

atena
ساعت12:47---15 فروردين 1391
baba avala keif kardam damet garm bahal bo0o0daaaaaaaaaaaaaaaa.do0o0set daramaaaaaaaaaaaaaaaaa@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دی ماتئو,چلسی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری