اسلایدر

دیمتئو : باید همه بازیهایمان را ببریم
هواداران چلسی

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم چلسی که در برابر هری ردنپ و شاگردانش به تساوی 0 بر 0 رسید در مصاحبه ای پس از دربی لندن گفت:" ما بدنبال پیروزی بودیم و به شکست تاتنهام نزدیک بودیم . این ایده ما بود و باید به آنها اعتبار بدهیم ، آنها خوب دفاع کردند و بازی خوبی بود."

وی ادامه داد :"در جمع چهار تیم بودن سخت شده است ، از امروز که ما همه می دانیم که به چه سختی خواهد بود ، اما 8 بازی باقی مانده است و تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم تا بتوانیم رتبه چهارم را بگیریم. برای آن باید همه بازیمان را برنده شویم . "

دیمتئو گفت :" در نیمه اول ما کمی کند بودیم ، توپ را با سرعت کافی جا به جا نکردیم و در موقعیت خطرناکی بودیم . آنها عمقی دفاع می کردند و خیلی سخت بود تا از آنها عبور کنیم . هر تیمی به استمفوردبریج بیاید دفاع می کند و بازیکنان زیادی پشت توپ قرار می گیرند ، پس آسان نیست ."

وی در خصوص عمکلرد پتر چک نیز گفت :" او ( چک ) چند مهار خیلی مهم برایمان داشت  از سوی دیگر نیز ما چندین موقعیت خلق کردیم . ما همچنین می توانستیم یک پنالتی داشته باشم ، من فکر می کنم آسوا اکوتو او را به سوی زمین انداخت."

منبع: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,چلسی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری