اسلایدر

تورس : در اوج آمادگی نیمکت نشین شدم
هواداران چلسی

فرناندو تورس از وضعیت خود در ترکیب چلسی ابراز نا امیدی کرده است و می خواهد برای فصل آینده مشکلاتش حل شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس مهاجم تیم فوتبال چلسی که به تازگی توانسته باردیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شود ، از وضعیت خود در ترکیب چلسی راضی نیست و در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواست یکی از پنالتی های تیمش را به ثمر برساند که با مخالفت کادر فنی روبه رو شد ، همین مساله باعث دلخوری النیو شده است.

وی در مصاحبه ای گفت :" بله ، من می خواستم پنالتی بزنم که آنها به من اجازه ندادند. در این فصل من بعضی چیزها را احساس کردم که هرگز احساس نکرده بودم ، من احساس کردم مرا در راهی که خودم انتظارش مربی باشگاهی که مرا خریده است را نداشتم ، درمان کنند."

وی ادامه داد :" ما صحبت های زیادی انجام دادیم و اکنون فصل تمام شده است . بیشتر صحبت خواهیم کرد تا ببینیم در آینده چطور خواهد شود ، چرا که این قول قراری نیست که من برایش آمده ام و من از این وضعیت خوشحال نیستم."

تورس که بازی های بسیاری را از روی نیمکت ذخیره ها شروع کرده است ، گفت :" من در یکی از بهترین لحظاتی که احساس اشتیاق و جاه طلبی می کرد باید بازی را از روی نیمکت شروع می کردم. من یک نا امیدی بزرگ داشتم وقتی ترکیب اصلی را می دیدم و شاید بزرگ ترین یاس زندگی ام بود. در انتها توانستم کمی بازی کنم و به تیم کمک کنم."

فرناندو تورس اضافه کرد :" من احساس می کنم تمام آنها ارزشمند بوده اند اما واقعیت اسن است که من لحظات خیلی سختی داشتم، بدترین لحظات زندگی حرفه ای ام در این فصل بود و من نمی خواهم دوباره آن را تجربه کنم."

مهاجم نوک تیم چلسی که از وضعیت خود در این تیم ناراضی است ، ادامه داد :" خیلی بالا و پائین ها وجود داشت و خیلی زمان ها احساس می کردم گم شده ام ، نمی دانستم چه کاری انجام بدهم و به کجا بروم."

وی ادامه داد :" من از خانواده ام و مالک باشگاه که همیشه از من حمایت کرده اند و من را دوباره بازگردانده اند تشکر می کنم و از همه هواداران نیز ممنونم. اگر به خاطر هواداران نبودو خیلی از دوران این فصل می خواستم حوله ام را پرتاب می کردم وحقم را می گرفتم."

تورس که می خواهد دوران کم فروغش در چلسی برایش دیگر کرار نشود ، ادامه داد :" نظرم درباره فصل آینده است است که یکی به من بگوید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ، چه نقشی در تیم خواهم داشت ، چه انتظاراتی از من وجود خواد داشت و چه ارزشی دارد ."

تورس که پس از جدایی لیورپول و پیوستن به چلسی ، دلیل انتقالش را کسب قهرمانی با آبی ها عنوان کرده بود ، ادامه داد :" من اینجا آمدم تا لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوم ، اکنون جام ملت های اروپا ، جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را برده ام . در ذهن من بازی مهم و احساسی ای در پیش است که سوپر لیگ اروپا خواهد بود با اتلتیکو مادرید. من برای رسیدن آن روز ، روزشماری می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:تورس : در اوج آمادگی نیمکت نشین شدم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری