اسلایدر

دروگبا : دیگر در کنار همبازیهایم نخواهم بود
هواداران چلسی

به نظر می رسد زمان تلخ جدایی دروگبا و چلسی فرا رسیده و او می خواهد به تیم جدیدی بپیوندد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیدیر دروگبا مهاجم ساحل عاجی و دوست داشتنی چلسی قصد دارد این تیم را ترک کرده و دیگر در استمفوردبریج بازی نکند ، این تصمیم دروگبا که شاید کمی برای هواداران چلسی احساسی باشد ، اما به نظر می رسد این بار جدی تر از دفعات گذشته خواهد بود و دروگبا را دیگر در پیراهن چلسی نخواهیم دید.

دروگبا در مصاحبه ای با مجله ای فرانسوی گفت :" ما ( دروگبا و دیگر هم تیمی هایش ) فصل آینده در کنار هم نخواهیم بود."

دروگبا ادامه داد :" من تصمیم به ترک تیم گرفته ام . می خواهم رو در روی آنها ( بازیکنان ) این را بگویم. تنها دلیلی که نمی توانم این کار را بکنم این است که مرا ناراحت می کند. هرچند اگر تنها سه سال گذشته بود می گفتم که می خواهم بروم. این را اعتراف می کنم گرفتن تصمیم تمام شدن همکاری ام با باشگاه خیلی سخت بود."

او اضافه کرد :" به خصوص که من هرگز چنین تمایلی نداشته ام، اما نمی خواهم روی نیمکت بنشینم و در حالی که باشگاه در تلاش است تیم جدیدی بسازد بازی دیگران با ببینم، پس باید بروم . من خودم را آماده کرده ام تا جهش خوبی داشته باشم به جایی که مشخص نیست."

مهاجم 34 ساله چلسی که در آخرین بازی تیمش توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش نامیده شود ، ادامه داد :" این جدایی ام می تواند یک ماجراجویی جدید باشد."

این مصاحبه دروگبا نشان از جدیت او برای جدایی از چلسی و شاید پیوستن به شانگهای و نیکولاس آنلکا باشد ، اما از سوی دیگر بروس باک ، یکی از مدیران ارشد اجرایی باشگاه چلسی نیز در خصوص صحبت های دروگبا و آینده او در چلسی به اسکای اسپورتز گفت :" دیدیر بازیکن بازیهای بزرگ است و بار دیگر اینطور بود. رون گورلی در این هفته با مدیر برنامه های او ( دروگبا ) بر سر میز مذاکره خواهد نشست ."

او ادامه داد :" ما باید ببینیم چه تصمیمی برای باشگاه و چه تصمیمی برای دیدیر بهتر است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری