اسلایدر

لمپارد: افتخار‌آفريني‌هاي چلسي تازه آغاز شد
هواداران چلسی

هافبک تيم فوتبال چلسي مي‌گويد کسب عنوان قهرماني اروپا به منزله پايان کسب روياهاي تيم نيست و دوران باشکوه يکه تازي تيم تازه آغاز شده است.

به نقل از ديلي‌ميرر، فرانک لمپارد که شنبه شب در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا بازوبند کاپيتاني را به جاي «جان تري» ‌غايب به بازو بست، بسيار تلاش کرد تا موفق شد تيمش را در زمين به سمتي ببرد که پيروزي و در نتيجه عنوان قهرماني را از آن خود کند.

وي يک روز پس از افتخار حاصل شده در ورزشگاه آليانس آره‌نا مونيخ مقابل بايرن، جملاتي در مقابل برخي اظهار نظرات مبني بر پايان دوران افتخارآفريني تيم استامفوردبريجي بيان کرد.


هافبک 34 ساله آبي‌پوشان گفت: دوران افتخارآفريني چلسي خاتمه نيافته بلکه تازه شروع شده است.


وي ادامه داد: بزرگترين هدف چلسي اکنون ادامه موفقيت است. مقامات تيم خيال دارند چلسي را به سمتي ببرند که به افتخارات بين‌المللي جديدي برسد. بازيکنان تيم نيز همين ايده را دارند. اينجا در استامفوردبريج هيچ‌کس به کسب اين جام قانع نيست.


وي ادامه داد: وقتي در ديدار با بايرن به برتري رسيديم و قهرمان شديم، در رختکن رومن آبراموويچ مالک باشگاه حاضر شد. او به کمک مترجمش برايمان حرف زد. ابتدا از ما بابت عنوان کسب شده، تشکر کرد. بعد هم آرزو کرد در آينده به افتخارات مهم ديگري برسيم. براي اين منظور چهره بسيار علاقمندي نشان داد و عنوان کرد آماده انجام هر گونه کمک در اين زمينه به تيم است.


لمپارد در مورد تعيين تکليف مربيگري روبرتو دي‌ماتئو، «مربي موقت» اما «صاحب دو جام» چلسي عنوان کرد: فکر مي‌کنم همين هفته در مورد آينده کاري او تصميم‌گيري شود. او کاري بزرگ براي تيم انجام داد و سهم بسزايي در دو موفقيت قهرماني اروپا و جام حذفي انگليس دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری