اسلایدر

دیمتئو : بازی را به خوبی کنترل کردیم
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موفق چلسی که کارنامه خوبی از خود روی نیمکت چلسی جاگذاشته است ، پس از پیروزی تیمش برابر استون ویلا صحبت هایش را در خصوص لباسی که بازیکنان چلسی در حمایت از کاپیتان استون ویلا پوشیدند گفت :" بازیکنان ما آن لباس را پوشیدند و واقعا با احساس این کار را انجام داند . امروز ، روز احساسی بود اما ما باید تلاش می کردیم و کارمان را انجام می دادیم و بازی را برنده می شدیم."

وی ادامه داد :" در این روزها می توانید ببینید که روابط در فوتبال چطور خودش را نشان می دهد . اخیرا چند خبر بد در خصوص چند بازیکن شنیده ایم و اینکه چطور جامعه فوتبال به آنها احترام گذاشته اند فوق العاده است . بازیکن باید از ابتدا تا پایان بازی روی آن تمرکز کند اما قبل و بعدش می تواند با دیگر بازیکنان و خانواده هایشان همدردی کنند."

دیمتئو در خصوص ترکیب تیمش نیز گفت :" من فکر می کنم قوی بودیم ، ما بازی را جدا از پنج دقیقه پایانی که ما دو گل زدیم  کاملا کنترل کردیم. همیشه دفاع کردن برابر کولینس سخت است . او در هوا خیلی خوب کار می کند اما جدا از آنکه ظاهر قوی ای دارد شانس های زیادی نیز داشت . به تیرک دروازه زد و شرم آور بود که نتوانیم بازی را ما خو کنیم ، اما در انتها دوباره نمایش فوق العاده ای داشتیم."

وی اضافه کرد :" من همیشه گفته ام که فرقی نمی کند چه کسی گل می زند ، او ( تورس ) پیشرفت کرده است و اکنون به همان خوبی گل هم می زند . همه از اینکه چهار گل زده ایم خوشحالند ، او گل زد و آن یک گل بزرگ در انتهای بازی بود."

سرمربی چلسی در خصوص تعویض لوئیز در نیمه اول نیز گفت :" لوئیز مشکلی در زانویش داشت و برای تشخیص وضعیت آینده اش باشد چند روز صبر کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:دیمتئو,چلسی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری