اسلایدر

درخشش چلسي با دي‌متئو همچنان ادامه دارد
هواداران چلسی

  این ششمین برد چلسی در هشت بازی با مربی‌گری روبرتو دی‌متئو بود.

استون‌ویلا در شوک خبر ابتلای کاپیتانش، استیلین پتروف به سرطان بود و الکس مک‌لیش ترجیح داده بود تیمی جوان به میدان بفرستد. ناتان بیکر، گری گاردنر و آندریاس وایمن در ترکیب ثابت قرار گرفته بودند و آلن هاتن، امیل هسکی و استیلین پتروف روی نیمکت قرار داشتند. پتروف با وجود اخبار اخیر ترجیح داده بود به این بازی بیاید.


در دقیقه 9 بود که ضربه عالی فرناندو تورس را استیون وارنوک برگرداند، اما استاریج در برگشت گل اول را زد. این گل در پنجاهمین بازی او با پیراهن چلسی به ثمر رسید.

در دقیقه 19 بود که طرفداران ویلا برای حمایت از پتروف یک دقیقه او را تشویق کردند. کاپیتان ویلا شماره 19 می‌پوشد.

اما کمی بعد ضعف دفاعی ویلا باز هم دردسرساز شد و این بار ضربه سالومون کالو که از شی گیون هم رد شده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول بود که ویلا به موقعیتی عالی رسید، اما ضربه گابریل آگبونلاهور را پتر چک – که ابتدا جهت توپ را اشتباه تشخیص داده بود – به‌ شکلی فوق‌العاده با پاهایش دفع کرد.

چلسی در دقیقه 51 به گل دوم رسید. کرنر خوان ماتا از فرانک لمپارد گذشت و به ایوانوویچ رسید. او که موقعیتی عالی داشت دروازه گیون را باز کرد.

جیمز کالینز در دقیقه 77 گل اول ویلا را زد. ضربه سر او روی اوت بازیکنان ویلا وارد دروازه چک شد. ویلا به‌سرعت به‌دنبال گل دوم رفت و با ضربه اریک لیچای در دقیقه 80 روی اشتباه اشلی کول به گل تساوی رسید.

اما مردان دی‌متئو به پیش تاختند و در دقیقه 83 با ضربه سر ایوانوویچ به گل سوم رسیدند. ویلا برای زدن گل سوم به جلو آمد اما در نهایت روی یکی از ضدحملات چلسی، پاس استاریج به تورس رسید و او توپ را وارد دروازه شی گیون کرد.

چلسی با 53 امتیاز پنجم است و یک بازی بیشتر و 2 امتیاز کمتر از تاتنهام چهارم دارد. ویلا هم با 33 امتیاز پانزدهم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 فروردين 1391برچسب:چلسی,استون ویلا,عکس,ایوانوویچ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری