اسلایدر

کیهیل : آماده هستم
هواداران چلسی

گری کیهیل دیروز و پس از سه هفته اواین جلسه ی تمرینش را پیش از فینال لیگ قهرمانان انجام داد و اعلام کرد : "من آماده خواهم بود."

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،گری کیهیل و داوید لوئیز چند هفته ایست که خانه نشین شده اند.ولی دیروز توانستند با تیم تمرین کنند تا مشخص شود مشکلی برای دیدار با بایرن ندارند.این در حالیست که تنها 4 روز به این دیدار باقی مانده است.

گری کیهیل که در دیدار برگشت مقابل بارسلونا آسیب دید،گفت : " من فقط خوشحالم که بهبودم سریع بود.واقعا ما به سختی کار کرده بودیم،هر روز،بعد از ظهر ها... من به اندازه ی کافی خوش شانسم که بازگشتم.امیدوارانه میگویم که من آماده خواهم بود،(بار دیگر تکرار میکند) آماده خواهم بود. اگر انتخاب شوم امیدوارانه در فینال خواهم بود."

وی ادامه داد : " اولین جلسه ی تمرین با بچه ها را پس از سه هفته انجام دادم.بسیار خوشحالم که بازگشتم،میتوانم بدوم و به توپ ضربه بزنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری