اسلایدر

دیمتئو : در فینال همه چیز ممکن است
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است در بازی فینال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و شاید اولین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق بیافتد.

به گزارش کانون هواداران رسمی چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موقت و جوان چلسی که توانست تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند ، در کنفرانس خبری پیش از بزرگترین و مهم ترین بازی اروپا در کوبهام ، کمپ باشگاه چلسی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیمتئو در ابتدای صحبت هایش گفت :" این بازی می تواند اتفاق بزرگی برای تاریخ باشگاه فوتبال ما و اولین پیروزی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد. این خیلی مهم است و روی آن تمرکز خواهم کرد."

وی ادامه داد :" در بازی فینال همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد. ما تنها باید برویم آنجا و اطمینان و اعتماد به نفس اینکه می توانیم برنده باشیم را داریم. ما تباش می کنیم بهترین بازیمان را انجام دهیم . با یکی از قدرتمند ترین تیم های اروپا رو به رو هستیم با تجارب بسیار در لیگ قهرمانان اروپا و می تواند بازی سختی باشد. اما برای رسیدن به فینال ما راه همچون این بازی ، بازیهای سختی را پشت سر گذاشته ایم."

روبی ادامه داد :" مطمئنا برنده شدن لیگ قهرمانان اروپا لذت بخش است و باشگاه و بازیکنان بسیار خوشحال خواهند شد. سخت کار کرده ایم تا به اینجا برسیم و چندین سال است که تلاش می کنیم به هدفمان دست یابیم."

سرمربی چلسی در پاسخ به اینکه عده ای از بازیکنان ترس این را دارند که اتفاق فینال 2008 بار دیگر برای آنها تکرار شود ، پاسخ داد :" آن برای چهار سال پیش است و مردم پیش آمده اند. من فکر می کنم بازی سختی خواهد بود و هرچقدر که شما می خواهید می توانید از گذشته صحبت کنید ، اما ما به زمان حال و آینده نگاه می کنیم. ما خودمان را آماده هر اتفاقی برای بازی فینال خواهیم کرد."

او اضافه کرد:" ما قبلا پنالتی هم تمرین کرده ایم و تنها این هفته نبوده است ،  این هفته کمی بیشتر تمرین خواهیم کرد اما ما تمام فصل نیز این کار را انجام داده ایم."

دیمتئو درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت :" بازیکنان با تجربه ما شاید آخرین شانسشان باشد که در فینال لیگ قهرمانان بازی کنند و بازیکنان جوان نیز شاید فکر کنند که دوباره می توانند به فینال برسند ، اما اینطور نیست ، شاید گاهی این اتفاق برایشان رخ ندهد. پس ما بهترین بازی خود را انجام خواهیم داد تا برنده شویم."

دیمتئو همچنین در خصوص جان تری ، برانیسلاو ایوانوویچ ، رائول میرلس و رامیرس که بدلیل محرومیت نمی توانند چلسی را همراهی کنند نیز گفت :" بازیکنان محروم باید تیم و بازیکنان را حمایت کنند و از تجربه ای که دارند می توانند به بازیکنان دیگر حمایت کنند. با توجه به چند بازیکنی که در اختیار نداریم باید راه حلی برای ترمیم ترکیب پیدا کنیم و تیم قدرتمندی در زمین داشته باشیم و این اعتماد به نفس ما برای بردن فینال است."

وی درباره اینکه بایرن از امتیاز بیشتری نسبت به چلسی برخوردار است و می تواند از امتیاز میزبانی نیز بهره ببرد نیز گفت :" شاید اینطور باشد ، چرا که شناخت محیط زمین بازی بتواند به سود آنها باشد ، اما از طرف دیگر می تواند فشار بیشتری برای آنها به شمار بیاید ، پس من مطمئن نیستم که این به سود آنهاست یا به ضررشان است."

سرمربی چلسی در پاسخ به سوالی که از سوی رسانه های آلمانی مطرح شد و از دیمتئو خواستند که در خصوص فینال جام حذفی آلمان و باخت 5 بر 2 بایرن برابر دورتمند صحبت کند و در خصوص ریبری و روبن نظرش را بگوید، پاسخ داد:" من فکر نمی کنم این بازی همچون آن بازی راحت باشد. آنها دو بازیکن فوق العاده دارند که بایرن را بسوی موفقیت پیش آورده است. روبن بازیکنی است که ما از زمانی که در اینجا ( چلسی ) بوده است را به خوبی می شناسیم. آنها بازیکنان استثنایی هستند ، اما تیمشان تنها آن دو نیست."

وی ادامه داد :" آنها بازیکنان خوبی دارند تا در آلمان بتوانند به قهرمانی برسند و در لیگ قهرمانان اروپا مدعی باشند ، شما به تمام تیم نیاز دارید ، مولر و گومز ، لام ، اشنایدر ، آنها کیفیت های زیادی دارند. من بازی مانوئل نویر را زمانی دیده ام که در شالکه بود. او یک دروازه بان برجشته است و نیازی ندارد به بازی او برابر رئال مادرید اشاره کنم و از کفیتی که دارد بگویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری