اسلایدر

احتمال بازی کردن زوج دروگبا-تورس
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو به طور غیر مستقیم نشان داد که در دیدار مقابل بلکبرن وقتی تورس و دروگبا را  به زمین فرستاد، به بازی مقابل  بایرن نیز می اندیشید.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،دروگبا و تورس در دیدار مقابل بلکبرن که آخرین بازی آبی ها در لیگ نیز بود از روی نیمکت کار را دنبال کردند و از اواسط نیمه ی دوم پا به میدان گذاشتند تا سهمی در پیروزی 2-1 چلسی داشته باشند.

دیمتئو که تنها دو ماه از حضورش بر راس نیمکت آبی ها میگذرد توانسته است چلسی را در جام حذفی قهرمان کند و به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برساند.وی دز این راه از همه ی بازیکنان چلسی استفاده کرد.با این حال او تاکید کرد که به دنبال بهترین گزینه ها برای قرار دادن در ترکیب چلسی در بازی مقابل بایرن مونیخ میباشد.

روبرتو دیمتئو در شبکه ی تلویزیونی چلسی گفت : " من برای چیزهایی تلاش کردم که تنها از طریق دیدن آن ها میتوان کارکردشان را متوجه شد.این کار سختی است.زیرا بدیهیست که برخی مسائل مخالف هم رقم میخورند و نمی توانند در کنار هم باشند.اما من تلاش کردم تا چند چیز کوچک را کشف کنم."

با این حال میتوان پیشبینی کرد که شاید دیمتئو بخوهد از زوج دیدیر دروگبا-فرناندو تورس در دیدار مقابل بایرن بهره بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری