اسلایدر

لوئیز : می خواهم در فینال بازی کنم
هواداران چلسی

دیوید لوئیز که فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده بود ، می خواهد در فینال مونیخ حاضر شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیوید لوئیز مدافع تیم فوتبال چلسی که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از تیمش چند هفته ای دور بود ، شانس این را دارد که بتواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا خود را به مرز آمادگی رسانده و برای تیمش بازی کند.

لوئیز که از بازی نیمه نهایی جام حذفی ، برابر تاتنهام مصدوم شده است تلاش زیادی کرده تا بتواند خودش را به فینال مونیخ برساند و همانطور که ربرتو دیمتئو پس از بازی با بلکبرن گفت او و گری کیهیل هنوز شانس حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

لوئیز روز گذشته با حضور در استودیو شبکه چلسی تی وی در خصوص وضعیت خود این چنین گفت :" من بازی برابر بارسلونا را نگاه کردم و می خواستم فینال جام حذفی را نیز بازی کنم. اما اکنون یک بازی دیگر باقی مانده و خیلی بیشتر از بازی های گذشته خاص است و برای این بازی امیدوارم و فکر می کنم که بازی کنم."

مدافع 25 ساله چلسی همچنین گفت :" من عاشق این هواداران هستم. این فصل خیلی خوب شروع نشد ، اما اکنون زمان خوبی برای تیم است و حمایت هواداران همیشه با تیم بوده است ، چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد. این خیلی برای اعتماد به نفس من و دیگر هم تیمی هایم مهم است، و انون فکر می کنم فرصت بیشتر شادی کردن رسیده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری