اسلایدر

دی متئو: هنوز ممکن است مربی فصل بعد چلسی نباشم
هواداران چلسی

مربی ایتالیایی در صحبتهایی اعلام کرد که در صورتی که آبراموویچ تصمیم بگیرد تا در فصل بعد او را روی نیمکت مربیگری تیمش نگاه ندارد، هیچ مشکلی نخواهد داشت

روبرتو دی متئو، مربی ایتالیایی و موقت باشگاه چلسی در صحبتهایی اعلام کرد که در صورتی که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، نتواند سران چلسی را برای دائمی کردن قرارداد او متقاعد کند،مشکلی برای جدایی از چلسی نخواهد داشت

روبرتو دی متئو در صحبتهایی اعلام کرد که از رومن آبراموویچ، رئیس باشگاه چلسی توقعی ندارد تا بعد از اتمام رقابتهای این فصل او را روی نیمکت مربیگری تیمش نگاه دارد. این درحالی است که چلسی در آخرین دیدارش در رقابتهای این فصل لیگ برتر با نتیجه 1-2 مقابل بلکبرن به پیروزی رسید و این ممکن است آخرین حضور دی متئو برروی نیمکت مربیگری چلسی در رقابتهای این فصل لیگ برتر باشد.

دی متئو در کنفرانس خبری پایانی بازی با لحن متفاوتی صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که نتیجه فینال شنبه آینده لیگ قهرمانان اروپا،مقابل بایرن مونیخ، سرنوشت او در چلسی برای فصل بعد را روشن خواهد کرد یا خیر گفت:« این طور فکر نمی کنم. نه.من با این موضوع مشکلی ندارم.»

دی متئو ادامه داد:« ما 9هفته فشرده و سخت را داشتیم و الان شرایط فوق العاده است. همه ما بی صبرانه منتظر شنبه شب هستیم. شرایطی مملو از احساسات خواهد بود. چون من درمورد این باشگاه خیلی احساس مسئولیت می کنم؛ چون من در چلسی بازی کرده ام و عضوی از این باشگاه بودم.پس روز زیبایی برای ما خواهد بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری