اسلایدر

دیمتئو : در فینال شانس برابری داریم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو بر این باور است که تیمش شانس برابری نسبت به بایرن مونیخ دارد و می تواند به قهرمانی دست یابد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موقت چلسی که توانست روح تازه ای در تیمش بدمد ، پس از انجام آخرین بازی خود به عنوان مربی چلسی در لیگ برتر و اتمام این مسابقات ، در مصاحبه ای شرکت کرد و صحبت هایش را در خصوص تعویض زود هنگام فلورنت مالودا در پیروزی تیمش برابر بلکبرن شروع کرد و گفت :" ما او را زود از زمین خارج کردیم ، چرا که مشکل همسترینگ داشت و خواستیم به او کمک کنیم و امیدواریم که بتوانیم در روزهای آینده او را آماده کنیم."

دیمتئو همچنین در خصوص مصدومیت گری کیهیل و دیوید لوئیز ، دو مدافع مرکزی و جوان تیمش گفت :" آنها روز به روز بهتر می شوند و فردا به آنها فشار وارد خواهیم کرد تا آزمایش شوند. آنها را یک هفته در تمرینات خواهیم دید تا وضعیتشان معلوم شود."

سرمربی چلسی که برای دیدن فینال جام حذفی آلمان ، به این کشور سفر کرده بود و پیروزی 5 بر 2 دورتموند برابر بایرن مونیخ را از نزدیک مشاهده کرد ، در خصوص این بازی گفت :" از دیدن بازی دروتمند خیلی هیجان زده بودم و تحت تاثیر قرار گفتم. من چند نظریه جالب بدست آوردم ، اما بایرن هم تیم خوبی است."

وی اضافه کرد :" من فکر می کنم فینال لیگ قهرمانان اروپا 50- 50 است و دو باشگاه بزرگ و دو تیم خوب در مقابل هم قرار می گیرند و اصلا مهم نیست که چند گل خوده اند. اما ما به بازیکنانمان ایمان داریم و تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری