اسلایدر

ماتا بهترین بازیکن سال چلسی شد
هواداران چلسی

خوان ماتا به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم فوتبال چلسی انتخاب شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، خوان ماتا که تابستان گذشته از والنسیا به چلسی آمد ، توانست در نخستین فصل حضورش در اردوی آبی ها ، به عنوان برترین بازیکن فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ انتخاب شود.

خوان ماتا جایزه خود را از دستان روبرتو دیمتئو دریافت کرد و گفت :" من فقط باید از شما تشکر کنم . این فصل اولی است که اینجا هستم و برایم خیلی متفاوت و خاص بود و من می خواهم از هم تیمی هایم و کارکنان تیم و کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. من متوجه شده ام برای چلسی بازی کردن به چه معنی است."

ماتا اضافه کرد :" من انتظار این جایزه را نداشتم اما فرصت بازی کردن در اکثر بازی ها را داشتم و از فوتبال انگلستان لذت بردم. فصل فوق العاده ای بود ، در جام حذفی قهرمان شدیم و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز داریم. این تاریخی برای باشگاه خواهد بود و این فصل را فراموش نمی کنم."

وی گفت :" اولین رویای من ، اولین بازی ام برای چلسی برابر نورویچ بود و دومین رویایم قهرمانی در جام حذفی. اینجا بازی ها خیلی پشت سر هم هست و من از نظر بدنی با شرایط وقف پیدا کرده ام ، امافکر می کنم خیلی پیشرفت داشته ام و امیدوارم فصل بعد بهتر از این فصل باشم."

بعد از خوان ماتا ، برانیسلاو ایوانوویچ و رامیرس بیشترین رای ها را برای برترین بازیکن سال کسب کرده بودند.

اما از سال ۲۰۰۶ یک رای گیری دیگر نیز در این شب انجام می شود و که بازیکنان تیم باید بهترین بازیکن سال را انتخاب کنند که امسال نیز این رای گیری صورت گرفت و رامیرس به عنوان بهترین بازیکن از نظر بازیکنان معرفی شد.

وی پس از دریافت جایزه اش گفت :" دریافت این عنوان خیلی برایم خاص است. دومین سالی است که اینجا هستم و امیدوارم این عنوان را دوباره برنده شوم."

اما برترین بازیکن جوان باشگاه نیز انتخاب شد و لوکاس پیازون 18 ساله و برزیلی چلسی به عنوان برترین بازیکن جوان سال باشگاه انتخاب شد.

پیازون نیز گفت :" من خیلی خوشحالم و اصلا انتظار چنین انتخابی را نداشتم. می تواند هفته فوق العاده ای برایم باشد. دیوید لوئیز و رامیرس زمانی که به اینجا آمدند و تنها بودم ، خیلی به من کمک کردند. امیدوارم مدت زیادی در چلسی بمانم و برای آن سخت کار خواهم کرد."

 

برترین بازیکنان چلسی:

۱۹۶۷ - پیتر بونتی

۱۹۶۸ - چارلی کوک

۱۹۶۹ - دیوید وب

۱۹۷۰ - جان هولینس

۱۹۷۱ - جان هولینس

۱۹۷۲ - دیوید وب

۱۹۷۳ - پیتر آسگود

۱۹۷۴ - گری لوک

۱۹۷۵ - چارلی کوک

۱۹۷۶ - رای ویلکینز

۱۹۷۷ - رای ویلکینز

۱۹۷۸ - میکی دروی

۱۹۷۹ - تامی لانگلی

۱۹۸۰ - کلایو واکر

۱۹۸۱ - پتار بورتا

۱۹۸۲ - مایک فیلری

۱۹۸۳ - جوی جونز

۱۹۸۴ - پت نوین

۱۹۸۵ - دیوید اسپیدی

۱۹۸۶ - ادی نیدژویسکی

۱۹۸۷ - پت نوین

۱۹۸۸ - تونی دوریگو

۱۹۸۹ - گراهام روبرتس

۱۹۹۰ - کن مونکو

۱۹۹۱ - اندی تاونسند

۱۹۹۲ - پائول الیوت

۱۹۹۳ - فرانک سینکلر

۱۹۹۴ - استیو کلارک

۱۹۹۵ - ارلند جانسن

۱۹۹۶ - رود گولیت

۱۹۹۷ - مارک هیوز

۱۹۹۸ - دنیس ویسه

۱۹۹۹ - جیان‌فرانکو زولا

۲۰۰۰ - دنیس ویسه

۲۰۰۱ - جان تری

۲۰۰۲ - کارلو کودیچینی

۲۰۰۳ - جیان‌فرانکو زولا

۲۰۰۴ - فرانک لمپارد

۲۰۰۵ - فرانک لمپارد

۲۰۰۶ - جان تری

۲۰۰۷ - مایکل اسین

۲۰۰۸ - جو کول

۲۰۰۹ - فرانک لمپارد

۲۰۱۰ - دیدیه دروگبا

۲۰۱۱ – پتر چک

۲۰۱۲ – خوان ماتا

 

برترین بازیکن از نظر بازیکنان:

۲۰۰۶ – کلود ماکه له له

۲۰۰۷ – دیدیر درگبا

۲۰۰۸ – ریکاردو کاروالیو

۲۰۰۹ – اشلی کول

۲۰۱۰ – فلورنت مالودا

۲۰۱۱ – اشلی کول

۲۰۱۲ – رامیرس

 

برترین بازیکن جوان چلسی در شش سال اخیر:

۲۰۰۷ – جان میکل اوبی

۲۰۰۸ – تیم زیر 18 سال

۲۰۰۹ – مایکل مانسینه

۲۰۱۰ – تیم زیر 18 سال

۲۰۱۱ – مک ایچران

۲۰۱۲ – لوکاس پیازون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری