اسلایدر

همکاری چلسی و تیم فرمول 1 سائوبر
هواداران چلسی

تمرین چلسی امروز میزبان اتومبیل فرمول 1 تیم سائوبر بود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به قرارداد همکاری باشگاه چلسی و تیم سوئسی سائوبر عصر امروز کوبهام و اعضای تیم چلسی میزبان اوتومبیلی از این تیم بودند که روی آن آرم باشگاه چلسی نیز به دید می آمد.

رون گورلی مدیر اجرایی باشگاه چلسی در خصوص حضور اتومبیل سائوبر گفت :" ما همکاریمان را با تیم فرمول 1 سائوبر و فوتبال را نهایی کردیم. این تنها فرصتی برای فعالیت های تجاری نیست بلکه در خصوص علوم ورزشی و عملکرد تیم هاست . جالب است که ببینیم آنها چطور رانندگانشان را آماده می کنند و با همه چطور کار خواهیم کرد ، جالب خواهد بود."

وی ادامه داد :" من مستقیما به بارسلونا خواهم رفت تا به طور رسمی با دوتا از رانندگان سائوبر دیدن کنم. اتومبیل آنها نیز با آرم باشگاه ما در پایان هفته مسابقه خواهد داد و سپس در موناکو خواهند بود و تا پایان فصل با نام چلسی کارشان را به اتمام می رسانند."

خوان ماتا ، چپ پای ریز نقش چلسی نیز در مصاحبه ای گفت :" من فرمول 1 را دوست دارم ، فرناندو آلونسو ( راننده فرمول 1 ) را می شناسم و ورزش فوق العاده ای است . من قبلا در بارسلونا و والسنیا برای تماشا می رفتم. او ( آلونسو) فردی خوب و راننده ای خیلی خوب است. پس خیلی خوب خواهد بود که با سائوبر همکاری داشته باشیم."

مایکل اسین دیگر بازیکن چلسی نیز گفت :" خیلی زیباست که آرم باشگاه چلسی را بر روی اتومبیل فرمول 1 ببینیم. اتفاق جدیدی است و می تواند به سود هر دو تیم باشد."

اسین اضافه کرد :" من عاشق فرمول 1 هستم و ورزش جذابی است و من بیشتر صدای ماشین ها را دوست دارم . زمانی که وقت آزاد داشته باشم سعی می کنم که بروم و مسابقاتشان را نگاه کنم و این اولین باری نیست که اتومبیل فرمول 1 را از نزدیک می بینم"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری