اسلایدر

دي متئو: حضور تري در چلسي فوق العاده است
هواداران چلسی

روبرتو دي متئو، مربي موقت چلسي در صحبتهايي به حمايت از جان تري برخاسته. بعد از باخت 1-4 چلسي مقابل ليورپول در ديدار سه شنبه شب ، انتقادات فراواني روانه عملکرد ضعيف تري شد و اکنون مربي ايتاليايي از کاپيتان تيمش دفاع کرده است.

درجريان ديدار چلسي و ليورپول در ليگ برتر انگليس، تري لغزشهايي مقابل لوئيس سوارس و جوردن هندرسون داشت و همين لغزشها ليورپول را به گل رساند. به علاوه او به خاطر کارت قرمزي که در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا، براي خطا برروي الکسيس سانچس دريافت کرده بود نيز به شدت مورد انتقاد قرار داشت.

دراين ميان روبرتو دي متئو، مربي ايتاليايي چلسي به دفاع از تري برخاسته و به خبرنگاران گفته:« جان براي ما فوق العاده بوده. او در تمام بازيها به ميدان رفته و ليدر تيم ما بوده و تمام کارهايي که از يک کاپيتان انتظار داريم را انجام داده.»

البته ليورپول با برد 1-4 مقابل چلسي، به روياهاي آبي ها براي حضور در جمع 4 تيم برتر جدول پايان داد ولي اين تيم درصورت قهرماني درفينال مونيخ مي تواند مجوزحضور در رقابتهاي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را به دست بياورد

البته دي متئو در فينال اين رقابتهاي اين فصل که روز 19 مي در مونيخ برگزار مي شود، تري را دراختيار نخواهد داشت و 4 بازيکن اين تيم به دليل محروميت قادر به همراهي چلسي نيستند.اکنون احتمال گري کيهيل جانشين او خواهد شد و داويد لوئيز نهايت تلاشش را به کار خواهد گرفت تا براي اين فينال به اوج آمادگي برسد. دي متئو دراين باره گفت:« ما براي بازگشت او به شرايط آرماني نهايت تلاشمان را به کار مي گيريم و اميدواريم تا او در زودترين زمان ممکن به ميادين بازگردد. ما مصدوماني داريم، ما در بازي با ليورپول 5 بازيکن مصدوممان را نداشتيم و اميدواريم تا مصدوممان را برگردانيم. ما بايد روند بهبود اين مصدومان را بررسي کنيم. دوست دارم تا تمام بازيکنانم آماده باشند. بايد راجع به شيوه بازي تيم ، با توجه به بازيکنان آماده ام برنامه ريزي کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری