اسلایدر

گزینه های احتمالی نقل و انتقالات 2
هواداران چلسی

آبی های لندن نشان داده اند که از حالا به فکر ترکیب تیم سال آینده خود هستند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، به نظر می رسد با 34 ساله شدن دیدیر دروگبا ، نگرانی آبی ها از تنها ماندن تورس در خط حمله و عدم داشتن توانایی گذشته بیشتر نگاه های آبی ها را به سوی خرید بازیکن در خط حمله متمرکز کرده باشد.

 

ازکویل لاوزی

مهاجم آرژانتینی ناپولی یکی از بازیکنانی است که در این فصل برای تیمش بسیار خوب کار کرده است.لاوزی بازیکنی است که در دیدار رفت مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانست 2 گل از 3 گل تیمش را مقابل چلسی در پیروزی 3-1 ناپولی بزند.

این مهاجم سرعتی تا به امروز در  فصل جاری 41 بازی به میدان رفته که حاصل آن 11 گل زده و 7 پاس گل بوده است.

تیم هایی از جمله منچستر سیتی و اینتر به غیر از چلسی خواهان وی هستند.ولی به نظر میرسد که خرید این بازیکنان از سوی آبی ها چندان کار سختی نباشد.

لاوزی از سال 2007 پیراهن ناپولی را بر تن کرده است و قراردادش در ژانویه ی 2013 با این تیم به پایان میرسد.او سابقه ی انجام سه بازی در کوپا آمریکای سال 2011 همراه با تیم ملی آرژانتین پر مهره را نیز دارد.

 

گنزالو هیگواین

مهاجم آرژانتینی دیگری که چلسی علاقه ی زیادی در به خدمت گرفتنش دارد هیگواین است. مهاجم رئال مادرید با وجود آمار فوق العاده اش در این فصل،همچنان در زیر سایه ی کریم بنزما قرار دارد.

این مسئله در مقطعی باعث نارضایتی هیگواین شده بود.به طوری که در ماه ژانویه ،پدرش که مدیر برنامه های وی نیز می باشد گفته بود موکلش ممکن است در تابستان اردوی رئالی ها را ترک کند.

هیگواین در این فصل مثل همیشه آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشته و در 34 بازی لالیگا 22 گل به ثمر رسانده است.این در حالی است که وی نیمی از این بازی ها را به عنوان بازیکن جانشین پا به میدان گذاشته است.

چلسی حاضر است حدود 40 میلیون پوند برای وی بپردازد.تیم هایی از جمله منچسترسیتی و یونتوس نیز به این مهاجم گلزن علاقه دارند.اخیرا در چندین پایگاه خبر رسانی اروپایی ، اعلام شده بود که هیگواین اولین هدف چلسی در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.ولی برادر وی گفته است که او از رئال جدا نخواهد شد.

مارکو همشیک

کاپیتان تیم ملی اسلواکی در جام جهانی 2010 یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد در تابستان از ناپولی جدا خواهد شد.شاید مهم ترین دلیل این جدایی نرسیدن ناپولی به لیگ قهرمانان باشد.

همشیک 24 سال سن دارد و هافبکی خلاق است که بسیاری از گل های ناپولی را پایه گذاری کرده است.همسیک سابقه ی بازی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان را داراست.او در این فصل تنها در یک بازی برای ناپولی بازی نکرده است.تا این جای کار در 36 بازی لیگ،4 بازی جام حذفی و 8 بازی لیگ قهرمانان برای ناپولی به میدان رفته که حاصل آن 11 گل و 10 پاس گل بوده است.

همسیک بازیکنی است که می تواند جای خالی فرانک لمپارد پا به سن گذاشته را در چلسی تا حدودی پر کند.

او از سال 2007 در ناپولی است و قرارداد او در سال 2016 با ناپولی به پایان میرسد.

بسیاری از تیم های ایتالیایی از جمله میلان،اینتر و یونتوس همسیک را زیر نظر دارند.همسیک در سال های اخیر خود را در فوتبال اروپا به خوبی جا انداخته است و نام و نشانی برای خود بدست آورده است.

اگر چلسی بخواهد او را به خدمت بگیرد باید مبلغی در حدود 30 میلیون پوند برایش پرداخت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری