اسلایدر

تقاضای لمپارد از مدیران چلسی: قرارداد دروگبا را تمدید کنید
هواداران چلسی

فرانك لمپارد، هافبك چلسی از مسئولان این باشگاه خواست به مهاجم ' بی همتا' ی این تیم، دیدیه دروگبا قراردادی جدید پیشنهاد كنند، بویژه كه به تازگی گل پیروزی آبی پوشان در فینال جام حذفی را هم به ثمر رسانده است.

به گزارش منابع خبری، دروگبای 34 ساله تنها بازیكنی است كه در چهار فینال جام حذفی انگلیس گل زده است. این مهاجم اهل ساحل عاج حاضر به تمدید قرارداد خود به مدت یكسال نشده و باشگاه هم از پیشنهاد تمدید دوساله قرارداد او امتناع كرده است.
 لمپارد گفت: من از ماندن او در تیم مأیوس شده ام. او بازیكن شاخصی است. بدنش همچون ماشین حركت می كند و او بی همتا است. او نه فقط انسانی بزرگ است بلكه در بزنگاه ها هم گل هایی حساس برای تیم به ثمر رسانده است. خبرهایی مبنی بر پیوستن دروگبا به باشگاه هایی در چین، خاورمیانه؛ فرانسه و آمریكا منتشر شده است ، بویژه پس از آنكه او هشتمین گل خود را در هشتمین حضورش در ویمبلی به ثمر رساند.
 لمپارد خاطر نشان كرد: بازی با او مایه خرسندی است چون همیشه برای مدافعان مشكل ساز می شود. من به عنوان یك فرد به او علاقه دارم و هر تصمیمی بگیرد و هرجایی كه برود به عنوان یكی از قهرمانان و اسطوره های چلسی باقی خواهد ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری