اسلایدر

تبادل لینک
هواداران چلسی



نظرات شما عزیزان:

پرسپولیس ارتش سرخ آسیا
ساعت10:00---13 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم

Mahsa
ساعت23:16---12 فروردين 1391
ای بابا دوست من اینا رو نگین چی بگین؟!یه بار به فرض محال اینطور شد دفعات قبلی چی؟؟از همه اینا گذشته جداول جهانی فیفا همه چیزو ثابت میکنه و نیازی به بحث نیست پس زنده باد تا ابد تیم شیاطین سرخ ابر قهرمان فوتبال

Mahsa
ساعت22:50---12 فروردين 1391
درود. مرسی از تو که سر زدی در ضمن منظورم از زنده باد منچستر یونایتد دقیقا آرزوی تداوم پیروزی های ابر قدرت فوتبال جزیره بود منم لینکت کردم بازم میگم زنده باد تیم همیشه قهرمان منچستر یونایتد
بازم بهم سر بزن بدرود


mina
ساعت20:20---12 فروردين 1391
با سلام وبلاگ خوبي داري اگر وقت كردي به من هم سر بزن راستي اگر خواستي در مسابقه آنلاين ماشين سواري و اگر هم برنده بشي يك گوشي هديه ميگري عجله كن من هم دارم مسابقه ميدهم خيلي آسون است امتحان كن
http://aix.loxblog.com


سارینا جون
ساعت12:43---11 فروردين 1391
لینک شدی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 فروردين 1386برچسب:,
ارسال توسط مصطفی بختیاری