اسلایدر

دروگبا: ویمبلی ورزشگاه رویایی من است
هواداران چلسی

به نقل از اسکای اسپورت، دیدیه دروگبا که در چهار فینال اخیر چلسی در ویمبلی گل زده است، ورزشگاه ویمبلی را ورزشگاه رویایی خود خواند.

دروگبا گفت: "شاید ویمبلی ورزشگاه شانس من باشد. من زمین تلاش می کنم و همه چیز به زدن گل دارد، گاهی اوقات توپ ها گل می شوند و گاهی هم نه."

"من احساس راحتی در ویمبلی دارم. یکی از دلایلی که من تصمیم به فوتبال بازی کردن گرفتم، بازی کردن در استادیوم های بزرگی چون ویمبلی بود."

"من امیدوارم که این آخرین بازی من در این استادیوم نباشد."

"برای من، ویمبلی معروف ترین ورزشگاه جهان است. رویای من بازی کردن در ویمبلی قدیم بود و فینال های مختلف و بازیکنان مختلفی را تماشا می کردم."

"اریک کانتونا، یکی از بازیکنان مورد علاقه من بود که سه گل برای منچستر یونایتد در ۱۹۹۶ به ثمر رسانیده بود ولی من در استادیوم جدید بسیار خوشحال هستم."

"من فوتیال در سطح بالا را از سن ۲۵، ۲۶ سالگی شروع کردم و اکنون نیز احساس خوبی دارم و همچنان می خواهم بازی کنم."

دروگبا در پایان نیز در مورد شباهت خوشحالی پس از گل او با خوشحالی رامیرس که در مورد بچه بود، گفت : "این احساس برای همه مشترک است و گل زدن در بازی بزرگ و فینال، یک رویاست."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری