اسلایدر

گزینه های احتمالی نقل و انتقالات 1
هواداران چلسی

چلسی کار خود در نقل  و انتقالات تابستانی را با خرید مارکو مارین،مهاجم آینده دار آلمانی آغاز کرد.

 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، آبی های لندن که در فصل جاری نتوانست همچون سالهای گذشته با تیمهای مدعی لیگ برتر در کورس بماند و فصل نا موفقی در لیگ را پشت سر گذاشته اند قصد دارند با خرید بازیکنان جدید و تزریق کردن نیروی جوان و با استعداد در کنار تیمهایی چون منچستر سیتی و یونایتد خود را مدعی قهرمانی در لیگ بداند. از این رو آبی ها به محض باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی مارکو مارین را در استمفوردبریج خواهند دید که مسئولان چلسی برای خرید ملی پوش آلمانی بدون رقیب او را خیلی زود به خدمت گرفتند. به نظر میرسد که چلسی در تابستان مبلغ زیادی را خرج خرید بازیکنان کند و تابستانی جذاب برای هوادارانش رقم بزند.

اکنون به برخی ازگزینه های اصلی چلسی که در رسانه ها به عنوان خرید احتمالی چلسی نامیده شده است نگاهی خواهیم انداخت.



هالک
یکی از مهم ترین اهداف چلسی در تابستان به احتمال فراوان مهاجم برزیلی پورتو خواهد بود که مدت زیادیست در پرتغال بازی می کند و وقت آن فرا رسیده است که به چلسی و یا دیگر تیم های خواهانش چراغ سبزش را نشان دهد.شاید تنها مشکلی که در راه آمدن هالک به چلسی وجود دارد رضایت نامه ی 80 میلیون پوندی اوست که پورتو برای او گذاشته است.به جز آبی های لندن،باشگاه پرخرج پاریس سنت ژرمن نیز به این مهاجم فیزیکی علاقه مند است.

این مهاجم 25 ساله که سابقه حضور در لیگ های برزیل و ژاپن را نیز در کارنامه اش دارد ، توانسته از سال 2008 تا به امروز 165 بازی برای پورتو انجام داده و 76 گل به نام خودش ثبت کند. این مهاجم گلزن همچنین برای تیمش 54 گل نیز ساخته است .




ادن هازارد
هدف فوق العاده مهم دیگر چلسی ،ادن هازارد مهاجم بلژیکی لیل فرانسه می باشد که بارها و بارها با آّبی ها در ارتباط بوده.به نظر میرسد که چلسی برای به خدمت گرفتن او باید با منچستر سیتی،یونایتد،آرسنال و چندین تیم دیگر رقابت کند که این کار را برای آن ها سخت میکند.هازارد گفته است که مقصد بعدی او لیگ برتر است.اما در مورد تیمی که در آن بازی خواهد کرد ضد و نقیض های فراوانی داشته است.

هازارد که به عنوان زیدان جدیدی از قاره سبز نامیده می شود با توجه سن کمی که دارد و با 21 سال سن توانسته اکثر باشگاه های بزرگ لیگ برتر را جذب خود کند ، می تواند شکار خوبی برای چلسی باشد و با جذب او خط هافبک خود را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و یک بازی ساز با استعداد را در ترکیب خود خواهد دید.

هازارد از سال 2007 که به لیل پیوست توانسته است 189 بازی با پیراهن این تیم انجام دهد و 47 گل زده و 37 پاس گل نیز بدهد.




ویلیان
آبی ها میدانند که آن ها شانس بسیار کمی برای خرید هازارد دارند.از این رو چشم به ویلیان مهاجم شاختار دونتسک دوخته اند.کسی که سابقه ی بازی برای تیم ملی برزیل را دارد و در ژانویه نیز احتمال پیوستنش به چلسی شدت گرفته بود. ویلیان که در زمستان نیز یکی از گزینه های مهم آندره ویلاس بواس بود ، بدلیل قیمت بالایی که شاختار از چلسی درخواست کرد این انتقال صورت نگرفت و حالا که به بازار نقل و انتقالات تابستانه نزدیک می شویم ویلیان برزیلی می تواند دیگر برزیلی چلسی باشد.

ویلیان بورگس داسیلوا 23 ساله ، تا به حال 188 بازی برای شاختار انجام داده و 28 گل به نام خود ثبت کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:اخبار نقل و انتقالات,چلسی,عکس,هالک,هازارد,ویلیان,
ارسال توسط مصطفی بختیاری