اسلایدر

لوئیز : به فینال مونیخ میرسم
هواداران چلسی

مدافع جوان تیم فوتبال چلسی معتقد است می تواند خودش را برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ آماده کند.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، برانیسلاو ایوانویچ و جان تری با محرومیت خود سبب به وجود آمدن بحرانی در خط دفاعی چلسی  مقابل بایرن مونیخ  شده اند ، اما از سوی دیگر داوید لوئیز و گری کیهیل برای بهبود آسیب دیدگی همسترینگ خود تلاش میکنند.

ملی پوش برزیلی چلسی که از دیدار مقابل تاتنهام در جام حذفی که دچار مصدومیت شدیدی شد و بالاجبار از ترکیب تیمش جدا شد ، در مصاحبه ای پس از قهرمانی آبی ها در جام حذفی گفت : " من هر روز تحت درمان هستم و در حال حاضر تمرینات سختم را افزایش داده ام .بنابرین در مونیخ می توانم بازی کنم.من هر کاری را برای این بازی انجام میدهم.بازی کردن در آن شب یک رویاست.نه تنها آرزوی من،بلکه آرزوی هر بازیکن دیگری در جهان نیز می باشد.همه ی بازیکنان رویای بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان را دارند و فکر میکنم که آمادگی جسمانیم برای بازی با مونیخ مناسب است و آماده ی این بازی خواهم بود."

دیوید لوئیز و گری کیهیل در صورت استراحت کردن در بازی تیمشان مقابل لیورپول تنها می توانند برابر بلکبرن برای تمیشان به میدان بروند و آماده فینال لیگ قهرمانان اروپا کنند.

چلسی رامیرس و میرلس را نیز در اختیار نخواهد داشت و لوئیز در این بازه گفت : " ما چهار بازیکن بزرگ را در اختیار نداریم.بازی کردن بدون جی تی ( جان تری) ، ایوانویچ،رامیرس و میرلس سخت است.ولی ما بازی کنان دیگری داریم که می توانند در فینال کار بزرگی را انجام دهند."

لوئیز با وجود مصدومیت و ناراحتیش از این موضوع به جشن بازی کنان پس از قهرمانی در جام حذفی ملحق شد.مدافع تکنیکی چلسی که از روحیه ای فوق العاده جالب برخوردار است گفت : " من بسیار خوشحالم.روزی خاص،بازی خاص و هم اکنون جشنی خاص!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:چلسی,عکس,داوید لوئیز,
ارسال توسط مصطفی بختیاری