اسلایدر

دیمتئو : پاسخ منتقدان را در زمین دادیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است بازیکنان تیمش توانسته اند پاسخ منتقدانشان را در زمین مسابقه بدهند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم فوتبال چلسی که شب گذشته توانست با پیروزی برابر لیورپول اولین جام خود را به عنوان مربی کسب کند و چلسی را نیز در این فصل بی جام نگذارد در مصاحبه ای گفت :" من برای بازیکنانم خیلی خوشحالم . ما یک فصل سخت داشتیم و از ما انتقاد های زیادی شده است ، اما بازیکنان به تمام سختی هایی که روبه رو بودند پاسخ دادند. آنها جواب انتقاد ها را در زمین مسابقه دادند که مهمترین مکان برای این کار است."

وی ادامه داد :" من از عملکرد آنها برابر لیورپول بسیار راضی هستم ، چرا که ما رکورد خوبی برابر آنها نداشتیم. اما در اکثر دقایق بازی خوب بودیم و دو گل خوب زدیم."

دیمتئو که حالا شانزدهیم مردی است که به عنوان بازیکن و مربی توانسته است جام حذفی را بدست آورد ، گفت :" خیلی از مردم چنین فرصتی ندارند . من به اندازه کافی برای بازی کردن در باشگاه خوش شانس بودم و قهرمان شدم. اکنون این کار را به عنوان مربی انجام دادم ، خیلی خاص است چرا که به ندرت چنین اتفاقی رخ می دهد. اما بازیکنان امروز خیلی خوب بودند و من خوشحالم."

سرمربی چلسی در خصوص ضربه مشکوکی که اندری کرول به سمت دروازه چلسی روانه کرد و چک توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید نیز گفت :" از آنجایی که من ایستاده بودم مشخص نبود که توپ از کجا بوده است ، من به کمک داور نگاه کردم و پرچم او بالا نرفت و برای ما خوب شد . ما یک دروازه بان فوق العاده داریم که مهار باورنکردنی داشت. همیشه روی گلزنی تمرکز می کنید اما دفاع ما جادویی بود و مهار کرول و سوارز که بازیکنان خوبی هستند را به خوبی انجام دادیم."

او اضافه کرد :" زمانی که کرول به زمین آمد ، با فیزیک بدنی خاصش ، مشکلاتی برایمان ایجاد کرد و زمانی که آنها یک گل زدند بازی خیلی سرعت گرفت."

روبرتو که یک فینال دیگر نیز برابر بایرن مونیخ در پیش رو دارد در خصوص آن بازی حساس گفت :" اکنون فقط می خواهم از بازی امروز لذت ببرم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری