اسلایدر

دیمتئو : می خواهیم فینال را ببریم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است ترکیبی را به زمین مسابقه روانه خواهد کرد که بتواند برای پیروزی آبی ها بجنگد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئوسرمربی جوان تیم فوتبال چلسی که در کنفرانس پیش بازی تیمش در فینال جام حذفی برابر لیورپول حاضر شده بود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درخصوص مصدومیت گری کیهیل و دیوید لوئیز گفت :" آنها در حال درمان هستند و بهتر شده اند اما برای بازی فینال فردا آماده نیستند. ما باید شرایط آنها را ببینیم و امیدوارم که هفته آینده تمریناتشان را شروع کنند. آنها تنها مصدومان تیم هستند و بقیه بازیکنان آماده هستند."

دیمتئو همچنین درباره انتخاب ترکیب فردا شب تیمش گفت :" همه می خواهند بخشی از این تیم باشند ، من مطمئنم همه بازیکنان می خواهند بازی کنند و کمی کار را برای تصمیم گرفتن سخت می کند. من تصمیم نهایی را امشب خواهم گرفت. عصر به آن فکر می کنم و شب تصمیم می گیرم."

او همچنین نظرش را درباره انتخاب یک مهاجم از بین تورس و دروگبا اینچنین گفت :" همیشه تصمیم گرفتن برای انتخاب نکردن بازیکنان سخت است و تنها به انتخاب دو مهاجم نوک تیم نمی شود . در خط میانی نیز رقابت یکسانی داریم و تصمیم گرفتن سخت است. ما از اینکه دو مهاجم نوک خوب داریم که هر دوی آنها در شرایط خوبی هستند خوشحالیم. سوال این است که کدام انتخاب برای تیم بهتر خواهد بود و  اگر من احساس کنم کدام یک بهتر خواهند بود آن را انتخاب می کنم. اما همه چیز بستگی به ترکیب تیم برای بردن بازی فردا دارد. من همه را مد نظر خواهم داشت."

دیمتئو که به عنوان بازیکن سابقه گلزنی در فینال جام حذفی و قهرمانی در این جام را دارد ، ادامه داد :" من فکر می کنم به عنوان مربی قهرمان شدن زیبا باشد. به این فکر نمی کنم که شانس این را در زندگی ام داشته باشم که مربی تیمی که در آن بازی کرده بوده ام باشم و جام ببرم. پس برای همه زیبا خواهد بود."

او گفت :" مهم این است که بازیکنان همچنان انگیزه کافی برای کسب جام را دارند و می خواهند بار دیگر در جام حذفی قهرمان شون. این خیلی مهم است. برای باشگاه فوق العاده خواهد بود که در یک فینال دیگر حاضر شوند. ما قدمت خوبی در این رقابت ها داریم و امیدوارم بتوانیم آن را ادامه دهیم."

سرمربی چلسی درباره لیورپول نیز فت :" ما همیشه بازی سختی برابر لیورپول داشته ایم. آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب دارند. بازی جذابی خواهد بود و یکی کنار خواهد رفت. ما فردا خیلی خوب بازی خواهیم کرد. دالگلیش رکورد خیلی خوبی دارد و یک جام ( جام اتحادیه ) در این فصل گرفته است. کار سختی برای لیورپول خواهد بود . یک باشگاه بزرگ با قدمت و تجربه بالا."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,فینال جام حذفی,اف ای کاپ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری