اسلایدر

میکل : باید در جام حذفی قهرمان شویم
هواداران چلسی

جان میکل اوبی معتقد است تیمش باید در بازی روز شنبه برابر لیورپول به پیروزی رسیده و به قهرمانی جام حذفی برسد.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان میکل اوبی ، هافبک تدافعی چلسی که یکی از قدیمی های این تیم نیز به شمار می آید در مصاحبه ای پیش از فینال جام حذفی انگلستان در ومبلی و برابر لیورپول انجام داد و در پاسخ به اینکه آیا آنها در جمع چهار تیمی برتر قرار خواهند گرفت گفت :" بله می توانیم و اکنون مجبوریم تا تمرکز بیشتری داشته باشیم. خیلی سخت است و همه می گویند تنها راهی که برایمان باقی مانده قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

وی اضافه کرد :" این همان چیزی است که همه می خواهند ، هواداران می خواهند و ما نیز واقعا می خواهیم. اما ابتدا باید مطمئن شویم که شنبه در فینال جام حذفی برنده می شویم و نگذاریم از دستمان خارج شود."

میکل همچنین در خصوص بازی تیمش برابر نیوکاسل گفت :" ما موقعیت های زیادی در برابر نیوکاسل نداشتیم و من فکر می کنم آنها سه شوت زند که دو تای آن گل شد . اما ما نیز خوب بازی نکردیم. ما خیلی دیر خوب بازی کردن را شروع کردیم و عقب بودیم. مثل همیشه بازی نکردیم . اما ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و باید به استقبال آن برویم."

وی گفت: ما شکست برابر نیوکاسل را فراموش کرده ایم و به تمرینات بازگشته ایم تا کارهایی که تا اکنون انجام داده ایم را برای روز شنبه به خوبی استفاده کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری