اسلایدر

دیمتئو: به راهمان ادامه می دهیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو امیدوار است تیمش بتواند روند خوبش را در مسابقات پیش رو ادامه دهد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی جوان تیم چلسی که شب گذشته در برابر نیوکاسل به یک شکست خانگی تلخ رسید که شاید این شکست دلیلی باشد تا چلسی فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نباشد ، در مصاحبه ای پس از این بازی شرکت کرد و گفت :" ما در نیمه اول نتوانستیم سرعت بازی خود را برای کنترل بیشتر که نیاز داشتیم را افزایش دهیم . اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. ما نیوکاسل را به عقب فشار دادیم و در نیمه آنها بودیم و چندین موقعیت داشتیم که یکی از آنها به گل تبدیل نشد ، نیوکاسل امشب خیلی خوب بود ، خوب دفاع کرد و دو گل به ثمر رساند."

وی ادامه داد :" ما به سختی به بازیکنان فشار آورده بودیم و آنها نیز پاسخ خوبی دادند ، امشب آنها بازی خوبی برابر ما انجام دادند و ما باید برای آنها ارزش قائل شویم."

دیمتئو در خصوص انتخاب ترکیب اصلی تیمش نیز گفت :" من تیم قدرتمندی را انتخاب کردم تا برنده شویم ، این ششمین بازی ما در 17 روز گذشته بوده است ، ما نمی توانیم همیشه با 10 بازیکن یکسان بازی کنیم. ما ترکیب خوبی داریم ، آنها تلاششان را کردند و ما نیز از آنها خواستیم که فشار و فشار و فشار و فشار بیاورند. ما دوباره یک گروه خواهیم شد ، آنها را انتخاب می کنیم که یک بازی بزرگ دیگر روز شنبه داریم و دوباره پیش می رویم. ما به فینال جام حذفی نگاه می کنیم که یک اتفاق فوق العاده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:دیمتئو,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری