اسلایدر

دیمتئو : بازی سختی درپیش است
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو معتقد است بازی برابر نیوکاسل برای هر دو تیم دشوار خواهد بود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موقت چلسی در کنفرانس پیش بازی خود که امروز برابر نیوکاسل در استمفوردبریج برگذار خواهد شد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

در خصوص ترکیب تیم

سرمربی چلسی صحبتهایش را با اشاره به بازیکنان دفاعی اش گفت :" گری کیهیل و دیوید لوئیز متاسفانه همچنان از ترکیب خارج هستند ، اما آنها تنها مصدومانی هستند که ما داریم. نیاز داریم که تمرینات روزمه آنها را کنترل کنیم.اما ما ایوانوویچ را داریم که محرومیتش تمام شده است و چندین گزینه در اختیارمان است.آنها ( لوئیز و کیهیل ) مرحله مصدومتشان خوب پیش می رود اما نمی توانیم تاریخ دقیق از بازگشتان بگوئیم . امیدواریم که آنها قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوند."

سرمربی چلسی همچنین با توجه به هتریک فرناندو تورس در بازی قبلی چلسی برابر کوئینز پارک رنجرز گفت :" من همیشه از اینکه با تورس کار کنم خوشحال بوده ام ، به عنوان مربی برایم فرقی ندارد چه کسی گل می زند ما برای یک مهاجم گلزدن اعتماد به نفس زیادی دارد. همه در حال حاضر گلزنی می کنند و این برای باشگاه فوق العاده است که ما چندین گزینه برای انتخاب داریم."

وی ادامه داد :" این درباره یک بازیکن نست ، همه تیم است . ما در دوران خوبی هستیم و بازیکنان در زمین لذت می برند ، چیز دیگری اهمیت ندارد."

 

در خصوص رویارویی با نیوکاسل

دیمتئو که برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باید نیوکاسل را شکست دهد ، گفت :" ما باید همه بازی ها را برنده شویم و بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. آنها هم در فرم خوبی هستند .این بازی سخت و پرفشاری خواهد بود .آنها ترکیب خوبی دارند و بازیکنانشان به طور انفرادی قوی هستند. گلزن های خوبی هم دارند و من از عملکرد آنها خیلی شگفت زده نیستم. آنها این فصل خیلی خوب بوده اند."

وی ادامه داد :" پاپا سیسه بازیکن بسیار خوبی است . او یک بازیکن مثبت برای نیوکاسل و لیگ برتر است . او تنها نیست ، آنها بن عرفا ، دمبا با ، کابایه ، تیوته را دارند و تیم قوی ای هستند. اما ما شانس برابری داریم ، برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود چرا که در نزدیکی پایان فصل هستیم و تیمها برای رتبه تیمشان می جنگند."

 

در خصوص دیگر اخبار

سرمربی جوان چلسی که سابقه نشستن روی نیمکت وست بروموویچ را نیز دارد در خصوص انتخاب روی هاچسون سرمربی وست بروم به عنوان سکان دار تیم ملی انگلستان گفت :" آنها دو کاندید بسیار خوب دازند ، او ( هاچسون ) او یک جنلمن است ، یک مربی خوب که تجربه کافی برای مربی گری تیم ملی را دارد. او از تمام کشور ها احترام خوبی داراست. که مربی خوب که نتایج خوبی هم دارد ، روی نسبت به من تجربه زیادی دارد و بازیکنان زیادی را برای لیگ برتر ساخته است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری